فشار مالیاتی فرانسه بر غول های فناوری ، از فیس بوک تا آمازون باید 3 درصد مالیات پرداخت نمایند (تور ارزان فرانسه)

به گزارش کی آنلاین، فرانسه، غول های فناوری را هدف 3 درصد مالیات دیجیتالی قرار داد. مالیات مذکور به عواید این شرکت های سرشناس تعلق می گیرد.

فشار مالیاتی فرانسه بر غول های فناوری ، از فیس بوک تا آمازون باید 3 درصد مالیات پرداخت نمایند (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل، آمازون و فیس بوک هدف اصلی مالیات دیجیتالی خواهند بود.جالب است بدانید این نخستین بار نیست که اتحادیه اروپا برای دریافت مالیات از شرکت ها کوشش می نماید و از سال گذشته، کوشش های اتحادیه اروپا برای انتقال 3 درصد مالیات بر عایدی شرکت های اینترنتی ناکام مانده است.

افزون بر شرکت های سرشناس، مالیات سه درصدی فرانسه حدود 30 شرکت بزرگ، ایالات متحده آمریکا را شامل می گردد. برونو لی مایر، وزیر دارایی فرانسه، تخمین زده است که این مالیات تقریبا 500 میلیون یورو (565 میلیون دلار) در سال افزایش خواهد یافت.

اگرچه مالیات فرانسوی فعلا فقط برغول های فناوری آمریکا اعمال شده است. اما این امر می تواند راه را برای تنظیم مالیات برای شرکت های دیگری مثل شرکت های اروپایی نیز فراهم کند. پیشبینی می گردد که سایر کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا، آلمان و اسپانیا نیز روی اقدامات مالی دیجیتال خود کار می نمایند.

مالیات فرانسه برای شرکتهایی که عایدی جهانی خود را از خدمات دیجیتال به دست می آورند حداقل 750 میلیون یورو (847 میلیون دلار)، با 25 میلیون یورو (28 میلیون دلار) است. فیس بوک در بیانیه ای اعلام نموده که تمام مالیات های مورد احتیاج قانون را در کشورهایی که در آن فعالیت می نماید، پرداخت می نماید و این قانون را در فرانسه و اروپا ادامه خواهد داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2179

به "فشار مالیاتی فرانسه بر غول های فناوری ، از فیس بوک تا آمازون باید 3 درصد مالیات پرداخت نمایند (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار مالیاتی فرانسه بر غول های فناوری ، از فیس بوک تا آمازون باید 3 درصد مالیات پرداخت نمایند (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید