شویگو: نمی توان در برابر حملات مکرر از ادلب بی تفاوت بود

به گزارش کی آنلاین، وزیر دفاع روسیه اظهار داشت که توافق مسکو و آنکارا درخصوص منطقه ادلب در حال عملیاتی شدن است اما سختی هایی در این راه وجود دارد.

شویگو: نمی توان در برابر حملات مکرر از ادلب بی تفاوت بود

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه تاکید نمود: مسکو نمی تواند در برابر حملات نیروهای شورشی مسلح از جنوب ادلب تماشگر و بی تفاوت باشد.

وی همچنین توضیح داد: توافق سوچی که در 17 سپتامبر 2018 میان روسیه و ترکیه امضا شد، در حال انجام شدن است اما سختی ها و مشکلاتی در این راه وجود دارد.

شویگو همچنین توضیح داد: تعداد نیروهای شورشی که از سه منطقه کاهش تنش در استان حمص، غوطه شرقی دمشق و جنوب این کشور به این منطقه منتقل شده اند به 37 هزار نیرو می رسد و در حال حاضر یک منطقه کاهش تنش وجود دارد که فعال است اما به نظر من این فعالیتش با سختی و تنش همراه است. عملیات مشترک برای گشت زنی وجود دارد به طوری که ترکیه گشت زنی هایی در داخل منطقه کاهش تنش انجام می دهد در حالی که روسیه خارج از این منطقه به گشت زنی خود ادامه می دهد.

وی تاکید نمود: ما نمی توانیم نسبت به حملات و بمباران های مکرر از جنوب ادلب بی تفاوت باشیم به همین دلیل همکاران ترکیه را در جریان اقداماتی که اتخاذ نموده و اتخاذ خواهیم کرد، قرار داده ایم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 305

به "شویگو: نمی توان در برابر حملات مکرر از ادلب بی تفاوت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شویگو: نمی توان در برابر حملات مکرر از ادلب بی تفاوت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید