سرپرست نو دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/خراسان رضوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی سرپرست تازه دانشگاه فردوسی مشهد را منصوب کرد.

سرپرست نو دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد

محمدعلی زلفی گل طی حکمی دکتر احد ضابط، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، زلفی گل در این حکم خطاب به ضابط آورده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه(ع) و با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت بزرگ خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعلاوه طی نامه ای جداگانه از زحمات و کوشش های دکتر محمد کافی، رئیس سابق دانشگاه فردوسی مشهد، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد دکتر احد ضابط عضو هیات علمی رشته مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه فردوسی مشهد است که پیش از این مسئولیت هایی از قبیل مدیریت ارتباط علمی دانشگاه با جامعه و صنعت و ریاست پژوهشکده هوا خورشید دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت عامل و عضو هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین و بعلاوه ریاست پژوهشگاه نیروی وزارت نیرو را بر عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1948

به "سرپرست نو دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست نو دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید