رونق مالی از دل صنعت گردشگری می گذرد

به گزارش کی آنلاین، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: گردشگری راهی برای آشتی ملت ها است.

رونق مالی از دل صنعت گردشگری می گذرد

به گزارش خبرنگاران، علی درویش پور ظهر امروز دوشنبه هشتم مهرماه در مراسم بزرگداشت روز دنیای گردشگری اظهار کرد: گردشگری امروز به صنعتی پویا با سودآوری بالا تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری راهی برای آشتی ملت ها است، ادامه داد: با گردشگری زمینه آشتی ملت ها و آشنایی مردم کشورهای مختلف با فرهنگ، آداب و رسوم، گویش و ... یکدیگر فراهم می گردد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به گردشگری برای دستیابی به توسعه مالی اضافه کرد: در شرایط سخت فعلی اتکا به گردشگری می تواند راه مناسبی برای ارزآوری و دستیابی به توسعه مالی باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طبق نظرات کارشناسان، یکی از پر امیدترین و پیچیده ترین صنایعی که کشورهای دنیا سوم برای درآمدزایی باید به فکر آن باشند گردشگری است؛ چون در کنار توسعه مالی موجب کاهش فقر و بیکاری در جامعه می گردد.

وی در خصوص اهمیت صندلی گردشگری در ایران تاکید نمود: میراث ملی کشورمان گنجینه ای ارزشمند است که از اجدادمان به ارث رسیده ودر عالم نیز آوازه آن پیچیده است.

درویش پور با اشاره به اینکه نام گنجینه ها و جاذبه های گردشگری ایران در تمامی شبکه ها و سایت های اطلاع رسانی دنیای وجود دارد، مطرح نمود: این نشان از اهمیت سرزمین گهربار و با اعتبار و ارزش بالا و پیشینه عالی است.

وی در سرانجام از فعالان گردشگری به عنوان پاسداران گنجینه های با ارزش و میراث ایرانیان نام برد، گفت: از این افراد تقاضا می گردد از این اعتبار ملی و دنیای ایران به خوبی پاسداری و محافظت کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 424

به "رونق مالی از دل صنعت گردشگری می گذرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق مالی از دل صنعت گردشگری می گذرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید