دو مجموعه تفریحی و تجار البرز احیا می شوند

به گزارش کی آنلاین، استاندار البرز با هدف حمایت از دو مجموعه تفریحی و تجار گفت: با مدیر ان و سازمان های خاطی که نقشی در زمینه تعطیلی و تعدیل نیرو داشته باشند بر خورد قضایی خواهد شد.

دو مجموعه تفریحی و تجار البرز احیا می شوند

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی البرز، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه 6 خر داد ماه 1400 با اعلام این خبر، اظهار کرد: سرمایه گذار ان بخش خصوصی به مثابه گنجینه های ارزشمند هستند که مشارکت آن ها در طرح ها جهانگرد و فرهنگی غیر قابل انکار بوده و بدون شک با ارائه تسهیلات و ایجاد زیر ساخت ها لازم از حضور و فعالیت آن ها در استان استقبال می شود.

استاندار البرز بیان نمود: بر این اساس بر لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی، شورا شهر و شهرداری ها در راستا هماهنگی و رفع موانع بایستی اقدامات لازم در این حوزه انجام شود.

او در ادامه افزود: تعطیلی و بلا تکلیفی مجتمع تفریحی و تجار علاوه بر هدر رفت سرمایه ملی و تعدیل نیروی انسانی تأثیرات منفی بر صنعت جهانگرد البرز گذاشته که در این میان این مهم معضلی اساسی محسوب می شود.

شهبازی در انتها گفت: مقرر شد کار گروه ویژه ای به منظور حل مسائل این دو مجموعه تشکیل شده و تدابیر لازم در کمترین زمان ممکن اتخاذ و اجرایی شود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1667

به "دو مجموعه تفریحی و تجار البرز احیا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مجموعه تفریحی و تجار البرز احیا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید