داوران جشنواره ونیز 2020 معرفی شدند

به گزارش کی آنلاین، شش سینماگر مرد و زن، کیت بلانشت را در امر داوری فیلم های بخش رقابتی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز کمک خواهند کرد.

داوران جشنواره ونیز 2020 معرفی شدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز اعضای هیات داوری بخش های مختلف را اظهار داشت و کیت بلانشت بازیگر برنده اسکار استرالیایی که پیش از این به عنوان رئیس هیت داوران این رودیداد سینمایی انتخاب شده بود در کنار ورونیکا فرانز کارگردان و فیلمنامه نویس اتریشی، جوانا هاگ کارگردان و فیلمنامه نویس انگلیسی، نیکولا لاجیویا نویسنده ایتالیایی، کریستین پتزولد فیلمساز آلمانی، کریستی پوییو کارگردان رومانیایی و لودیواین سانیه بازیگر فرانسوی به عنوان سایر داوران بخش رقابتی ونیز 77، به داوری فیلم ها و انتخاب برنده شیر طلای بهترین بهترین فیلم و سایر جوایز اصلی خواهند پرداخت.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز با تمهیدات خاص تحت تاثیر شیوع کرونا، از تاریخ 2 تا 12 سپتامبر (12 تا 22 شهریور 1399) برگزار می گردد و سال جاری فیلم ایتالیایی روابط ساخته دنیله لوکه تی در این قدیمیترین جشنواره سینمایی دنیا به روی پرده می رود.

همچنین تیلدا سوئینتن بازیگر اسکاتلندی برنده اسکار و آن هوی کارگردان سرشناس هنگ کنگی، دریافت کنندگان جایزه افتخاری شیر طلای هفتاد و هفتمین جشنواره ونیز خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1050

به "داوران جشنواره ونیز 2020 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران جشنواره ونیز 2020 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید