جوان 22 ساله،121کیلو وزن کم کرد!

به گزارش کی آنلاین، جام جم: جوان 22 ساله گیلانی پیروز شد در طول یک سال، 121 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد. این جوان گیلانی که ساکن بخش خشکبیجار شهرستان رشت است، 201 کیلوگرم وزن داشت که هم اکنون وزن خود را به 80 کیلوگرم رسانده و در مدت یک سال پیروز شد 121 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

جوان 22 ساله،121کیلو وزن کم کرد!

رضا دیداری در خصوص کاهش وزنش گفت: به علت داشتن شرایط بحرانی، از اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته تصمیم گرفتم زیر نظر مربی بدنساز وزن خود را کاهش دهم. خوشبختانه در مدت یک سال با ورزش و کوشش های بی وقفه، توانستم وزن خود را 121 کیلوگرم کاهش دهم تا همچون سایر انسان ها یک زندگی عادی داشته باشم. قبل از این که تصمیم به کاهش وزن بگیرم، زندگی برایم بسیار سخت و سخت شده بود و امیدی هم به زندگی نداشتم چون همه مرا جواب نموده بودند و حتی خوابیدن هم برایم سخت و سخت بود

دیداری بیان نمود: من پیش از این نمی توانستم به تنهایی راه بروم، حتی سوار ماشین شوم و برای جابجایی با لودر رفت و آمد می کردم و در طول روز هم برای پایین آوردن دمای بدن خود، مجبور بودم چند ساعت در رودخانه بمانم. وی اضافه کرد: اما هم اکنون تمامی کارهای مربوط به خود را انجام می دهم و می توانم بگویم که دوباره متولد شده ام.

مربی این جوان گیلانی هم اظهار کرد: رضا دیداری در مدت یک سال توانست 121 کیلوگرم از 201 کیلو وزن خود را کاهش دهد که این اندازه، سریع ترین و بیشترین کاهش وزن طبیعی در جهان محسوب می گردد.

افشین پورمحمد ادعا کرد: دیداری در مدت یک سال توانسته 60 درصد از وزن خود را کاهش دهد که این یک رکورد تازه در جهان محسوب می گردد چون تا به امروز فقط یک آمریکایی پیروز شده در مدت یک سال 150 کیلوگرم از وزن 350 کیلوگرمی خود را کاهش دهد که با این آمار، وی فقط توانسته حدود 45 درصد از وزنش را کاهش دهد، اما دیداری پیروز شده 60 درصد از وزن خود را کاهش دهد.

منبع: برترین ها
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1741

به "جوان 22 ساله،121کیلو وزن کم کرد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "جوان 22 ساله،121کیلو وزن کم کرد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان 22 ساله،121کیلو وزن کم کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید