جوابیه دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه به اظهارات قاضی پور

به گزارش کی آنلاین، دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه جوابیه ای درباره اظهارات نادر قاضی پور درباره سفر استادان ایرانی به آمریکا به نام مطالعه احیای دریاچه ارومیه صادر کرد.

جوابیه دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه به اظهارات قاضی پور

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه جوابیه ای به اظهارات نادر قاضی پور درباره سفر استادان ایرانی به آمریکا به نام مطالعه احیای دریاچه ارومیه صادر کرد.

متن این جوابیه به توضیح ذیل است:

با سلام و احترام

بازگشت به درج مطلبی با عنوان سفر استادان ایرانی به آمریکا به نام مطالعه احیای دریاچه ارومیه/ ورود دیوان محاسبات به تخلفات ستاد احیا در تاریخ 20 مهرماه 1398، خواهشمند است دستور فرمایید پاسخ این سازمان در همان صفحه منتشر گردد:

مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: سفر 300 میلیون دلاری 7 عضو ستاد احیای دریاچه ارومیه را کاملا تکذیب می کنیم و این نماینده مجلس اگر واقعا دغدغه دارند به دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نامه بزنند تا وضعیت آنالیز گردد.

مسعود تجریشی، مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه در ادامه اضافه کرد: 300 میلیون دلار پول بسیار زیادی است، دوستان نمی دانند اعداد یعنی چه و نمی دانند فرایند ها در جهان به چه صورت است.

وی در ادامه گفت: دولت ژاپن اعلام نموده که 10 میلیون دلار به ایران می دهم که از این 10 میلیون دلار 4 میلیون دلار آن صرف احیای دریاچه ارومیه گردد که فائو رابط ماست، ولی هنوز این پول به دست ما نرسیده است.

مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه، در ادامه اضافه کرد: به عنوان مثال آقای ظریف و خانم موگرینی در مذاکرات خود به این تفاهم رسیده اند که ما 50 میلیون یورو به محیط زیست کشور یاری کنیم که حدود سه سال از این مذاکرات گذشته و به تازگی در حال مصاحبه هستند که 4.5 میلیون یوروی این پول را فعال نمایند در حالی که قاضی پور درباره 300 میلیون دلار صحبت می نمایند که به ستاد احیا داده شده است در حالی که در شرایط فعلی هیچ پولی قابل واریز به ستاد احیا نیست و مجوز اوفک را احتیاج دارد.

مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه در ادامه اضافه کرد: یک بار نامه ای نوشتم برای هیات رئیسه مجلس که آقای نادر قاضی پور با این صحبت ها تشویش اذهان می نماید.

وی در ادامه تاکید نمود: سفر 300 میلیون دلاری 7 عضو ستاد احیای دریاچه ارومیه را کاملا تکذیب می کنیم و این نماینده مجلس اگر دغدغه دارد به دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نامه بزنند تا وضعیت آنالیز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 479

به "جوابیه دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه به اظهارات قاضی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوابیه دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه به اظهارات قاضی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید