جاده چالوس بارانی و مه آلود است

به گزارش کی آنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

جاده چالوس بارانی و مه آلود است

سرهنگ رضا گودرزی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز یکشنبه 21 مهرماه شاهد بارش باران پاییزی در منطقه چالوس هستیم که همین امر باعث لغزنده شدن این جهت شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس از رانندگان تقاضا می گردد هنگام تردد از محورهای کوهستانی استان حتما سرعت مطمئنه را رعایت نمایند و در هنگام سفر تجهیزات کامل مثل زنجیر چرخ، سوخت کافی ، لباس زمستانی و... را به همراه داشته باشند.

این مسئول شرح داد: رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری، برف پاک کن و سیستم روشنایی خودروهای خود اطمینان حاصل نمایند تا سبب حوادث احتمالی نگردد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه بارش باران احتمال ریزش سنگ را افزایش می دهد، گفت: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در جهتهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: پلیس استان آمادگی کامل درتمام راه ها حضور دارد و برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

راهداری البرز هم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان، خاطرنشان کرد: طبق آخرین تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری، ترافیک در محور چالوس روان، در آزادراه کرج-قزوین حد فاصل مهرویلا تا ساسانی سنگین و در آزادراه تهران-کرج حد فاصل محمدشهر و مهرشهر نیمه سنگین و در محدوده بهشت سکینه سنگین گزارش می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 467

به "جاده چالوس بارانی و مه آلود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده چالوس بارانی و مه آلود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید