تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی

به گزارش کی آنلاین، چرا با ماشین شخصی خودمان سفر کنیم؟

  1. شاید در شرایط فعلی ترجیح دهید با گروه دوستان صمیمی خودتان سفر کنید تا با گروه مسافرانی که شناختی از آنها ندارید. در سفر با ماشین شخصی خودتان زمانی صرف آشنایی اولیه نمی گردد و همه گروه از همان ابتدا با هم هماهنگ هستند.
  2. در سفر با ماشین شخصی تان، تور به صورت اختصاصی برای تان اجرا می گردد پس انعطاف در زمان اجرای تور بالاست.
  3. دست تان برای انتخاب گزینه های مختلف باز است. مثلا می توانید بعضی خدمات ما را بهره ببرید و بعضی را حذف کنید. در این صورت تنظیم بودجه سفر برای تان راحت تر خواهد بود.
  4. معمولا افراد در ماشین شخصی شان راحت تر هستند.

چه خدماتی در این تورها عرضه می گردد؟

  • تورلیدر: با توجه به درخواست شما، خبرنگاران لیدر محلی یا لیدر از ابتدای سفر در اختیار شما خواهد گذاشت. ضمن اینکه امکان هماهنگی با لیدرهای محلی هم وجود دارد. در این صورت پس از رسیدن به مقصد برای تماشای جاذبه ها، لیدر محلی با شما همراه خواهد بود.
  • تامین وعده های غذایی در سفر: می توانید تامین تمام وعده های غذایی در طول سفر یا بخشی از آن را به ما بسپارید. به راحتی متناسب با سفر شما هماهنگی لازم برای تامین وعده های غذایی با رستورانها یا اقامتگاه ها انجام خواهد شد.
  • رزرو اقامتگاه: خبرنگاران با توجه به دسترسی وسیع به اقامتگاه های مختلف در سراسر ایران، این امکان را دارد تا اقامتگاهی مناسب با توجه به بودجه شما برای تان رزرو کند. تنوع اقامتگاه هایی که خبرنگاران با آنها همکاری دارد بسیار است از هتل های ستاره دار تاپ در شهرهای عظیم گرفته تا خانه های محلی در ییلاقات و روستاهای کوچک ایران. بسته به بودجه شما و مقصد مورد نظرتان بهترین اقامتگاه را برای تان رزرو خواهیم کرد.
  • لیدر درایور: خبرنگاران امکان هماهنگی برای لیدر-درایور با خودرو و بدون خودرو برای شما دارد، لذا اگر خودرو شخصی ندارید یا تعداد خودروی شما محدود است خبرنگاران این خدمات را نیز برای شما هماهنگ خواهد کرد، در این بخش از خدمات لیدر وظیفه رانندگی در طول جهت را نیز خواهد داشت.
  • برنامه پیشنهادی سفر: اگر خودتان برنامه سفر خاصی دارید که ما خدمات خود را مطابق برنامه سفر شما تنظیم خواهیم کرد. در غیر اینصورت برنامه ریزی سفرتان را به مابسپارید. خبرنگاران با تجربه بیش از سیزده سال در اجرای تورهای طبیعت گردی و شهرگردی زمان بندی بازدید از جاذبه ها و برنامه ریزی سفر شما را انجام خواهد داد.
  • تامین وسیله نقلیه محلی: برای تماشای بعضی جاذبه ها یا رسیدن به ابتدای جهتهای پیمایش در تورهای طبیعتگردی ضروری است تا ماشین شخصی خود را در محل امنی در روستا یا منطقه ای که سفر نموده ایم پارک کنید و بقیه راه را با ماشین محلی طی کنیم. ما امکان تامین وسیله نقلیه برای تور مورد علاقه شما را نیز داریم.

چه کارهایی قبل از سفر با ماشین شخصی باید انجام دهیم؟

  • مقصد خود را انتخاب کنید:

قبل از سفر با ماشین شخصی و زدن به دل جاده برای یک سفر هیجان انگیز، مهم ترین کار انتخاب مقصد سفر است. با توجه به مقصد مورد نظر شما تمام خدمات خبرنگاران عرضه خواهد شد. در انتخاب خبرنگاران می تواند شما را هدایت کند تا در خصوص انتخاب مقصد مورد نظرتان راحت ار تصمیم گیری کنید.

تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی
  • توجه به تاریخ سفر:

توجه به تاریخ سفر به دو دلیل دارای اهمیت است. اول اینکه آیا تاریخی که انتخاب کردید زمان مناسب یا در اصطلاح فصل مناسب سفر به آن مقصد هست یا نه؟ دراین مورد می توانید قبل از سفر با همکاران ما صحبت کنید. مثلا اگر برای تماشای لاله های واژگون می خواهید سفر کنید باید بدایند این گل ها فقط در زمان خاصی از سال در منطقه هستند.

دوم اینکه اگر به دنبال دیدن رویداد خاصی هستید حتما با ما در میان بگذارید تا از زمان دقیق انجام آن مطمئن شویم. مثل تورهای بارش شهابی و...

  • جاذبه ای که دوست دارید ببینید، کدام است؟

اگر جاذبه خاصی در منطقه مدنظرتان است حتما با ما در میان بگذارید. تماشای بعضی جاذبه ها احتیاجمند بهره بردن از هدایت های یک لیدر حرفه ای و یک کادر مجرب طبیعتگردی است.

  • چه خدماتی می خواهید؟

قبلا از آغاز سفرتان، حتما انتخاب کنید در چه سطحی خدمات خبرنگاران را می خواهید؛ مثلا فقط احتیاج به لیدر محلی دارید یا تمایل دارید لیدر از مبدا حرکت همراه شما باشد؟ در خصوص وعده های غذایی و اقامتگاه هم حتما جزییات مورد نظرتان را به تیم همکاران ما اطلاع دهید تا پکیج مسافرتی ایده آل شما آماده گردد.

خدمات حرفه ای آژانس گردشگری خبرنگاران برای تجربه یک سفر شیرین و ایمن با ماشین شخصی و تجربه یک تور طبیعتگردی یا شهرگردی خاص و متفاوت با ماشین خودتان و در جمع دوستان تان، همراه شما خواهد بود.

منبع: دالاهو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1121

به "تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور خانوادگی و دوستان با ماشین شخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید