تسهیلات تازه بانک صادرات برای بنگاه های کوچک و میانه

به گزارش کی آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- بانک صادرات در طرح جدیدی با اسم کارا تا سقف 2 میلیارد تومان به بنگاه های کوچک و میانه تسهیلات کم بهره ارائه می نماید.

تسهیلات تازه بانک صادرات برای بنگاه های کوچک و میانه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، بر اساس این طرح که امروز با حضور مدیرعامل بانک صادرات و به مناسبت هفتادمین سال تاسیس بانک صادرات رونمایی شد بازپرداخت این تسهیلات هفت درصد و دو ساله خواهد بود که هم برای سرمایه در گردش و هم برای سرمایه ثابت واحد های کوچک و میانه ارائه می گردد.

بعلاوه امروز از قابلیت های نو در سامانه شمس یا شعبه مجازی سپهر بانک صادرات رونمایی شد که بر اساس آن علاوه بر انجام غیرحضوری عملیات بانکی، موضوع درخواست انواع تسهیلات هم در این سامانه به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

افراد می توانند برای دریافت وام هایی مانند ازدواج، جهیزیه، وام های کمیته امداد و یا وام های مربوط به مسکن روستایی فرم های مربوطه را به صورت غیرحضوری در این سامانه پر نموده و برای دریافت آن اقدام نمایند.

امروز بعلاوه نرم افزار به روز شده تلفن همراه صاپ مربوط به بانک صادرات رونمایی شد که بر اساس آن علاوه بر خدمات بانکی، موضوع احراز هویت و امضای دیجیتال هم به این نرم افزار اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1780

به "تسهیلات تازه بانک صادرات برای بنگاه های کوچک و میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات تازه بانک صادرات برای بنگاه های کوچک و میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید