تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز معین می گردد

به گزارش کی آنلاین، عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان این که نرم های بهداشتی برگزاری آزمون دکترا را قابل قبول بوده است، اضافه نمود: قرار شد وزارت ورزش و جوانان حدود 8 هزار استادیوم در اختیار سازمان سنجش قرار دهد.

تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز معین می گردد

روح الله متفکر آزاد عضو کمیسیون آموزش مجلس در مصاحبه با خبرنگاران در مورد برگزاری آزمون سراسری 99 مطرح کرد: دیروز جلسه­ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،رئیس سازمان سنجش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون آموزش مجلس برگزار گردید. در این جلسه اعضای کمیسیون دغدغه­های خود را مطرح کردند. همچنین تمام جوانب برگزار گردیدن یا برگزار نشدن کنکور سراسری آنالیز شد.

متفکر آزاد با اشاره به این که که وزیر بهداشت، نرم­های بهداشتی برگزاری آزمون دکترا را نسبتا مطلوب ارزیابی کرد، گفت: صحبتی شد که تمهیداتی برای برطرف نگرانی­ها اندیشیده گردد. صحبتی شد که وزارت ورزش و جوانان حدود 8 هزار استادیوم و وزارت بهداشت به تعداد کافی ماسک در اختیار سازمان سنجش قرار بدهد و با رعایت کامل فاصله­ها و سایر نکات، آزمون برگزار گردد.

وی در سرانجام اضافه کرد: قرار است عصر امروز در جلسه­ای با حضور افراد مذکور و رئیس کمیسیون آموزش مجلس، معین گردد که آزمون در چه تاریخی و با چه شرایطی برگزار می­گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1221

به "تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید