امیدوارم در دولت رئیسی نگاه جدی به ورزش همگانی گردد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، هفته تربیت بدنی از امروز (26 مهرماه) شروع شده است. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در شروع هفته تربیت بدنی با حضور در دریاچه خلیج فارس در چیتگر در مراسم پیاده روی که از سوی فدراسیون همگانی برگزار گردید، شرکت کرد.

امیدوارم در دولت رئیسی نگاه جدی به ورزش همگانی گردد

افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در حاشیه این مرابسم گفت: به عنوان خدمتگزار کوچک کشور هفته تربیت بدنی را به مردم تبریک می گویم. با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی امید داریم نگاه جدیدی به ورزش همگانی، ورزشی که سلامت 83 میلیون ایرانی را تضمین می نماید، داشته باشیم. این نوید خوش را از صحبت های سجادی شنیدیم.

وی اضافه نمود: این نوید را می دهم ان شاءالله در چهار سال آینده به فضل الهی ورزش همگانی به عنوان اولویت اول ورزش کشور مورد توجه بیشتر قرار گیرد و قطره ای از فعالیت علمی، گسترده و مجذوب کننده ورزش کشور را امروز مشاهده می کنیم. امید می رود با حضور سجادی و معاونت های آن، چنین رویدادی را در سراسر کشور برگزار کنیم تا کاهش کم تحرکی در بین مردم به ویژه بانوان را ببینیم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی درباره ایستگاه های برگزار شده در همایش پیاده روی، تأکید کرد: فدراسیون با 63 انجمن، کمیته و گروه، توانستیم امروز 12 ایستگاه را به نمایش بگذاریم. امیدواریم بتوانیم تمام ظرفیت های فدراسیون را در تمام شهرستان ها و استان ها با حمایت وزیر ورزش برپا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1851

به "امیدوارم در دولت رئیسی نگاه جدی به ورزش همگانی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم در دولت رئیسی نگاه جدی به ورزش همگانی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید