با شبیه ساز PS5، کنسول را مجانی به خانه بیاورید!

به گزارش کی آنلاین، به تازگی یک فرد خوش ذوق دست به کار شده و یک شبیه ساز طراحی نموده تا تمام افراد بتوانند پلی استیشن 5 رایگان داشته باشند. این شبیه ساز بدون توجه به نحوه تقسیم ثروت میان جهانیان، برای همگان در دسترس است.

با شبیه ساز PS5، کنسول را مجانی به خانه بیاورید!

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کمتر از یک ماه از عرضه کنسول شرکت سونی می گذرد و بسیاری از افراد در حسرت داشتن این کنسول هستند. قیمت کنسول سونی به خودی خود صد دلار افزایش داشته؛ کاری هم نداریم که مسائل مالی که با قدرت سد راه شده اند تا هم وطنان مشتاق توان خرید این کنسول را نداشته باشد.

حقیقت دارد که می گویند محدودیت منجر به خلاقیت می گردد. در این شرایط، یک بازی ساز خوش فکر یک بازی شبیه ساز ساخته که در آن می توان پلی استیشن 5 را به دست آورد.

شبیه ساز پلی استیشن 5 چندان چیز پیچیده ای نیست اما می تواد لحظات بسیار بامزه ای برای شما خلق کند. در این بازی شما می توانید کنسول پلی استیشن 5 را سفارش دهید و بدون دردسر، درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه باید جای مناسبی برای کنسول پیدا و مراحل نصب و استفاده از آن را دنبال کنید.

این شبیه ساز شوخی ها و اشاره های بامزه ای در خود دارد و به بازی کنان آزادی عمل می دهد. تمام اشیای محیطی فیزیک دارند. البته فیزیک این شبیه ساز فاجعه بار است که از دید ما همین فاجعه بار بودن چنین تجربه ای را خنده آورتر می نماید. با این تفاسیر اگر قصد تجربه این شبیه ساز را دارید، انتظار باگ های فراوان را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم اگر در جمع محبت آمیز هستید یا به طوری کلی در جستجوی تجربه ای جدید و بامزه هستید، سراغ شبیه ساز پلی استیشن 5 بروید که حسابی بامزه است.

در این شرایط که داشتن پلی استیشن 5 برای بسیاری از افراد به آرزویی دست نیافتی تبدیل شده، تجربه حس داشتن این کنسول به وسیله این شبیه ساز ممکن است. همین حالا می توانید این شبیه ساز را به رایگان از سایت مربوط به آن دانلود کنید. در ادامه لینک آن را برای شما قرار داده ایم.

لینک وب سایت شبیه ساز پلی استیشن 5 برای دانلود این شبیه ساز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1335

به "با شبیه ساز PS5، کنسول را مجانی به خانه بیاورید!" امتیاز دهید

20 کاربر به "با شبیه ساز PS5، کنسول را مجانی به خانه بیاورید!" امتیاز داده اند | 4.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شبیه ساز PS5، کنسول را مجانی به خانه بیاورید!"

2 دیدگاه

artin 23 مهر 1400

تهران

پاسخ به artin

am 30 اسفند 1400

لینکش کجاست؟

پاسخ به am
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید