مانیتور گیمینگ بنکیو مدل RL2755HM سایز 27 اینچ وارد بازار شد

به گزارش کی آنلاین، شرکت BenQ تعداد زیادی از مانیتورهای گیمینگ را نه تنها برای گیمرهای PC بلکه برای گیمرهای کنسول های بازی به بازار عرضه نموده است.

مانیتور گیمینگ بنکیو مدل RL2755HM سایز 27 اینچ وارد بازار شد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بروزکالا، امروز ما قصد داریم در خصوص مانیتور گیمینگ بنکیو مدل RL2755HM سایز 27 اینچ که یکی از محصولات فروشگاه اینترنتی بروزکالا است صحبت کنیم. RL2755HM بخشی از مانیتورهای گیمینگ هیبریدی است که همانطور که قبلا هم گفیتم برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی مناسب است. به نظر شما چه عواملی باعث شده که این مانیتور به یک مانیتور گیمینگ عالی تبدیل گردد. RL2755HM یک مانیتور نسبتا بزرگ گیمینگ با اندازه 27 اینچ است که بیشتر گیمرها عاشق این اندازه صفحه نمایش هستند چونکه در هنگام بازی می توانند جزئیات زیادی از بازی را مشاهده نمایند. علاوه بر این مانیتور بنکیو RL2755HM دارای رزولوشن 1080p یا 1920x1080 پیکسل و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه است و تقریبا بدون لگ یا تاخیر است.

طراحی مانیتور BenQ RL2755HM

این مانیتور گیمینگ بنکیو دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی است که در اکثر شرایط برای بازی کاملا مناسب است. بخش عمده ای از این مانیتور به رنگ مشکی است و در للبه های صفحه حاشیه های 0.5 اینچی استفاده شده است که در گوشه ها کمی ضخیم تر هستند اما در هنگم بازی توجه شما را به خود جلب نمی نماید. مانیتور بنکیو RL2755HM همچنین دارای یک استند پلاستیکی است. طبق گفته شرکت BenQ این استند پلاستیکی می تواند برای قرار دادن کنترلرهای کنسول بازی (زمانی که با آنها کار نمی کنید) استفاده گردد. به نظر می رسد که طراحی استند لاستیکی برای یک کنترلر پلی استیشن ساخته شده است اما کنترلر ایکس باکس هم می تواند به راحتی و بدون لغزیدن روی آن قرار گیرد. در قسمت پشت هم یک زبانه کوچک تاشو وجود دارد که می توانید برای قرار دادن هدفون خود از آن بهره ببرید. مانیتور BenQ RL2755HM دارای ابعاد 640x478.7x214.4 میلی متر است و دارای وزن نسبتا سبک 5.5 کیلوگرم می بباشد. این مانیتور گیمینگ با وجود سبک بودن و به لطف استفاده از مواد با کیفیت بسیار مستحکم می باشد.

صفحه نمایش مانیتور گیمینگ بنکیو مدل RL2755HM

در خصوص صفحه نمایش مانیتور بنکیو مدل RL2755HM باید بدانید که این مانیتور از رزولوشن 1920x1080 پیکسل پشتیبانی می نماید و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه را ارائه می دهد. زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه سریعترین چیزی است که می توانید در یک مانیتور گیمینگ موجود در بازار پیدا کنید. اگر شما یک مانیتور با تاخیر 1 میلی ثانیه دارید این بدان معناست که شما هیچ تاخیری را مشاهده نخواهید کرد این در حالی است که اگر یک مانیتور با 8 میلی ثانیه زمان پاسخگویی داشته باشید به راحتی می توانید شاهد لگ ها و تاخیرها باشید. RL2755HM به دلیل زمان پاسخ بالایی که دارد بسیار مناسب کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی می باشد. به خاطر داشته باشید که این مانیتور بازی دارای یک پنل TN و نسبت کنتراست 20000000:1 است و زاویه دید بسیار خوبی را ارائه می دهد. در صورت تماسل می توانید مانیتور را 5 درجه به جلو و 15 درجه به عقب کج کنید، اما متاسفانه هیچ تنظیم ارتفاعی وجود ندارد.

پورت های I/O مانیتور گیمینگ 27 اینچی بنکیو RL2755HM

مانیتور 27 اینچی بنکیو RL2755HM دارای پورت های I/O زیادی است، این دستگاه دارای 2 پورت HDMI است بنابراین می توانید این دستگاه را به تلویزیون دیگری وصل کنید و یا می توانید به راحتی دستگاه دیگری را به آداپتور HDMI وصل کنید، علاوه بر این پورت ها شما می توانید از پورت های DVI-D و یک پورت D-Sub دسترسی پیدا کنید. به غیر از این، این مانیتور گیمینگ دارای یک پورت Line-In استف بنابراین می توانید سیستم بلندگو یا ساب ووفر خود را بدان وصل کنید و یک جک هدفون 3.5 میلیمتری هم برای وصل کردن هدفون های بازی شما وجود دارد. متاسفانه گیمرهایی که به دنبال پورت DisplayPort هستند ممکن است نامید شوند چونکه این مانیتور به این پورت مجهز نمی باشد.

عملکرد گیمینگ RL2755HM

تلویزیون بنکیو RL2755HM دارای پنل TN است و به لطف وضوح 1080p و نسبت کنتراست 20000000:1 گیمرها می توانند تجربه بازی بدون تاخیری را مشاهده نمایند. به لطف فناوری Black eQualizer رنگ های سفید و سیاه به خوبی در هر بازی قابل تشخیص هستند و به راحتی می توانید جزئیات دیگر را مشاهده کنید. در اصل، کاری که این فناوری انجام می دهد این است که به شما این امکان را می دهد در هر جای تاریک یا کن نوری که قرار می گیرید هر رنگی را به سرعت تشخیص دهید. زمان پاسخگویی این مانیتور 1 میلی ثانیه می باشد که برای اجرای بازی های سریعی مانند Halo یا Counter-Strike بسیار مناسب است. این مانیتور بازی دارای سطح روشنایی 280 نیت است که در واقع RL2755HM را به یکی از روشنترین مانیتورهای کلاس خود تبدیل نموده است. صدایی که مانیتور RL2755HM از خود ساطع می نماید قابل توجه است و اگر به مانیتور نزدیک باشید از کیفیت صدا لذت خواهید برد حتی اگر حداکثر ولوم را تنظیم ننموده باشید. در صورتی که از یک هدست بازی استفاده می کنید می توانید به وسیله پورت اتصال هدفون 3.5 میلی متری آن را به مانیتور وصل کنید. توجه داشته باشید که مانیتور بنکیو RL2755HM دارای سرعت رفرش 60 هرتز می باشد و این بدان معناست که در ثانیه 60 فریم فراوری می گردد. گیمرهایی که به دنبال یک سرعت رفرش بالاتری هستید می توانید سایر مانیتورهای بنیکو فروشگاه بروزکالا را آنالیز کنید.

از کجا مانیتور گیمینگ بنکیو مدل RL2755HM سایز 27 اینچ را خریداری کنیم؟

RL2755HM عملکرد فوق العاده ای را برای گیمرهایی که به دنبال یک مانیتور با نرخ رفرش 60 هرتز است را ارائه می دهد. این مانیتور گیمینگ نه تنها برای گیمرهای کامپیوترهای شخصی مناسب است بلکه برای گیمرهای کنسول بازی نیز ایده آل می باشد. گرچه این مانیتور دارای نرخ رفرش 60 هزتز است اما زمان پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی ثانیه را ارائه می دهد. پنل TN جزئیات بسیار خوبی را نشان می دهد که معمولا در سایر مانیتورهای پنل TN نمی توانید مشاهده کنید. RL2755HM دارای پورت های زیادی است که از بین آنها می توان به 2 پورت HDMI، 1 پورت DVI-D و 1 پورت D-Sub اشاره نمود. استند پلاستیکی می تواند کنترلرها و گیم پدهای مخصوی بازی شما را نگهداری کند و هدفون خود را هم می توانید روی گیره پلاستکی قرار دهید. این مانیتور گیمینگ همچنین از قابلیت های قابل قوبلی مانند فیلتر کردن نور آبی، Black eQualizer استفاده می نماید. اگر به چنین مانیتور گیمینگ عالی برای اجرای بازی های خود نیاز دارید کافیست با فروشگاه آنلاین بروزکالا در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 396

به "مانیتور گیمینگ بنکیو مدل RL2755HM سایز 27 اینچ وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور گیمینگ بنکیو مدل RL2755HM سایز 27 اینچ وارد بازار شد"

1 دیدگاه

RL2755HM 23 مهر 1400

من خیلی. پی اس فایو دوست دارم

پاسخ به RL2755HM
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید