با سفر به مشهد کام خود را تلخ نکنید

به گزارش کی آنلاین، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به شرایط قرمزکرونا، از هموطنان تقاضا داریم به مشهد سفر نکنند.

با سفر به مشهد کام خود را تلخ نکنید

از سفر با تور پاتایا بهار 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش از ، محمدحسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از لحاظ شیوع ویروس کرونا،مشهد شرایط خوبی راندارد، زیرا تعداد مراجعان سرپایی، بستری و مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در سطح مشهد در حال افزایش است.

او اضافه کرد: روزانه 150 تا 180 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرش می شوند. 180 تا 200 نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های این دانشگاه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از هموطنان تقاضا داریم در روز های پایانی ماه صفر به مشهد سفر ننمایند و از راه دور و از داخل منزل، ارادت خود را به ساحت امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نشان دهند.

بحرینی بیان نمود: از مردم می خواهم سفر های خود را محدود نمایند و از حضور در مکان های شلوغ به شدت بپرهیزند تا کادر بهداشت و درمان نیز استراحت نمایند.

او توضیح داد: در دهه آخر ماه صفر، طبق دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا ممنوعیت راهپیمایی کوتاه یا طولانی داخل شهر و خارج از شهر اعمال شده و در مورد برگزاری مراسم عزاداری نیز طبق اصول بهداشتی باید این مراسم معنوی در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از تجمع انجام گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و پرهیز از تجمع تاکید نمود: رعایت اصول بهداشتی باعث کاهش آمار مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا خواهد شد.

/ ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1252

به "با سفر به مشهد کام خود را تلخ نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سفر به مشهد کام خود را تلخ نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید