بازار داغ برآورد ها در روسیه؛ آیا پوتین کناره گیری می نماید؟

به گزارش کی آنلاین، هفته ها است که شایعاتی درباره شرایط سلامتی ولادیمیر پوتین در روسیه به گوش می رسد. سخنگوی کاخ کرملین این شایعات را تکذیب نموده است. گفته می گردد که پوتین مبتلا به بیماری پارکینسون و سرطان شده و از افسردگی رنج می برد.

بازار داغ برآورد ها در روسیه؛ آیا پوتین کناره گیری می نماید؟

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا به نقل از دویچه وله، بازار برآورد ها در روسیه بر سر احتمال کناره گیری ولادیمیر پوتین از قدرت این روز ها در مسکو داغ شده است. شایعه شده است که رئیس جمهوری روسیه به شدت بیمار است و برنامه ای جامع برای انتقال قدرت پیش بینی نموده است.

سرویس خبری شبکه اول تلویزیون آلمان با انتشار گزارشی به شایعات پیرامون شرایط سلامتی پوتین پرداخته است.

والری سولووی، پروفسور پیشین آموزشگاه تربیت دیپلمات مسکو و یکی از منتقدان پوتین درباره انتقال قدرت از سوی او در ماه ژانویه سال 2021 تردیدی ندارد.

سولووی مدعی شده است که در ژانویه سال آینده روسیه شاهد تغییرات سیاسی گسترده ای خواهد بود. او بر این باور است که رئیس بانک مرکزی روسیه تغییر می نماید و حتی بسی بیش از آن، ولادیمیر پوتین نیز استعفا خواهد داد.

سولووی گفته است که اطلاعات خود را از منابع نزدیک به پوتین کسب نموده است. شایعه شده که پوتین سرطان دارد و افزون بر آن به بیماری پارکینسون مبتلا شده است. حتی گفته می گردد که رئیس جمهوری روسیه از دارو های ضد افسردگی نیز استفاده می نماید.

به باور والری سولووی تصمیم پوتین به کناره گیری از قدرت سیاسی برخاسته از توصیه کسانی است که بر او نفوذ دارند. سولووی دختر پوتین، آلینا کابایوآ را یکی از افراد بانفوذ در کاخ کرملین می داند.

این در حالی است که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین شایعات مربوط به بیماری پوتین و برنامه او برای کناره گیری را تکذیب نموده و خبر از سلامت کامل رئیس جمهوری روسیه داده است.

بعضی دیگر از کارشناسان، از جمله استانیسلاو بلکووسکی، کارشناس علوم سیاسی، چنین ادعا هایی را بی اساس دانسته و مدعی شده اند که این ادعا ها برای مصرف در خارج از مرز های روسیه فراوری و پخش می شوند.

باید یادآور شد که پخش ویدیو هایی درباره سرفه های شدید پوتین و یا لرزش دست و پای او به چنین برآورد های دامن زده است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1346

به "بازار داغ برآورد ها در روسیه؛ آیا پوتین کناره گیری می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار داغ برآورد ها در روسیه؛ آیا پوتین کناره گیری می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید