اهواز خانه دوم من است، گلر ما بیکارترین بازیکن زمین بود

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی شنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری انتها بازی اظهار کرد: اهواز را خانه خودم می دانم چون مربیگری خود را به نوعی از همین شهر و تیم استقلال اهواز آغاز کردم. امیدوارم تیم قدیمی استقلال اهواز دوباره به لیگ برتر بازگردد.

اهواز خانه دوم من است، گلر ما بیکارترین بازیکن زمین بود

وی اضافه نمود: در خصوص این بازی، اول اینکه مسرور هستم که گلی را دریافت نکردیم. در نیمه دوم واقعا بیکاری ترین بازیکن زمین، گلر تیم ما بود. حتی در خلال حملات ما به فولاد یکی از توپ ها با بازیکن خود ما اصابت کرد و تبدیل به گل نشد.

قلعه نویی اعلام کرد: فولاد تیم خوب و ریشه داری است که دو قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه ثبت نموده است ولی ما امروز لیاقت کسب پیروزی را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص تیمش نیز گفت: قبل از این بازی ما هجومی ترین و صاحب توپ ترین تیم لیگ بودیم که این بسیار خوب است. در کل از تیم خود تا اینجای فصل راضی هستم و بازیکنانی که به تیم ما اضافه شده اند هم به خوبی به یاری تیم آمده اند. ما در این فصل به دنبال هجومی تر کردن تیم خود بودیم ولی یک بدشانسی داریم که در گرما به اهواز و بوشهر می رویم و در سرما به تبریز و این امر روی روند تیم تاثیر می گذارد.

قلعه نویی در خصوص سئوالی در خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان نیز اظهار کرد: اجازه بدهید در خصوص فولاد خوزستان حرفی نزنم. مربی این بعد از من در نشست خبری حاضر می شود و در خصوص تیمش صحبت می نماید. جواد نکونام مربی جوانی است که برای پیاده کردن تفکرات تاکتیکی خود احتیاج به زمان دارد.

وی در خصوص اینکه در خاتمه بازی با مهدی هاشمی نسب مربی تیم فولاد خوزستان جر و بحث داشت نیز کفت: مهدی همواره به من محبت دارد و مشکل خاصی وجود نداشت.

قلعه نویی در خصوص اینکه تیمش در این فصل قهرمان لیگ برتر می گردد؟ نیز گفت: هیچ مربی نمی تواند در ابتدای فصل بگوید تیمش عنوان قهرمانی را کسب می نماید ولی سپاهان در هر شرایطی مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و سال جاری هم تا همین جای لیگ با این آماری که از تیم ما موجود است ما جزو خوب های لیگ هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد: هر تیمی جلوی ما بازی می نماید، دروازه بان آن تیم در تیم منتخب لیگ قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در استادیوم شهدای فولاد به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 379

به "اهواز خانه دوم من است، گلر ما بیکارترین بازیکن زمین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز خانه دوم من است، گلر ما بیکارترین بازیکن زمین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید