اعطای بالاترین نشان روابط عمومی به دو نفر از پیشکسوتان جامعه روابط عمومی ایران

به گزارش کانلاین، نشان الماس، به عنوان بالاترین نشان روابط عمومی ایران به داوود زاعیان و داوود نعمتی انارکی، دو نفر از پیشکسوتان و پیشگامان روابط عمومی حرفه ای کشور، اعطا گشت.

اعطای بالاترین نشان روابط عمومی به دو نفر از پیشکسوتان جامعه روابط عمومی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، به واسطه سالیان متمادی کوشش و مجاهدت بی وفقه داود زارعیان و داود نعمتی انارکی، در جهت تعالی و ارتقاء نهاد روابط عمومی ایران و ترویج دانش کاربردی و به استناد بند 1 ماده 8 آیین نامه سنجش و ارزشیابی فعالان حقیقی، نشان الماس به ایشان اعطا شد.

خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در آیین اعطای این نشان ها گفت: یکی از مهمترین مأموریت های این تشکل حرفه ای، ارائه الگوهای پیروز اجرایی و علمی به جامعه روابط عموی کشور است و طبیعتاً مدیران برجسته و دارای سوابق درخشان که در طی سال های مسئولیت توانسته اند چهره ای ماندگار را فراهم آورند، الگوهای شایسته روابط عمومی توانسته اند با بهره گیری از توان دوگانه دانش و تجربه، سازمان خود را به بالاترین درجات افتخار نائل نمایند. پس ایشان، بهترین الگو برای سایر همکاران جوان تلقی می شوند.

رفیعی با اشاره به اقدام انجمن در ارزشیابی و سنجش مهارت فعالان روابط عمومی ادامه داد: در بستر این اقدام، مقرر است به آن دسته از همکارانی که کوشش های مضاعف و ویژه ای را برای رشد و توسعه روابط عمومی کشور داده اند، با اعطای نشان الماس، قدردانی گردد.

احمد پاکزاد، رئیس کمیته عضویت و ارزشیابی انجمن هم با اشاره به رویکرد کمیته در انجام مأموریت محوله گفت: توسعه روابط عمومی درایران مستلزم ارتقاء توانمندی فعالان آن است و به همین منظور از یک طرف کوشش می گردد بر مبنای مقررات آیین نامه ابلاغی، مراتب سنجش و ارزشیابی اعضاء با دقت زیاد به انجام برسد و از طرف دیگر با برجسته سازی مدیران پیروز روابط عمومی، مدل مناسبی در اختیار همکاران روابط عمومی کشور قرار گیرد.

پاکزاد اضافه کرد: در سومین جلسه کمیته و پس از آنالیز سوابق، با رأی قاطع اعضاء کمیته، داوود زارعیان و داوود نعمتی انارکی برای دریافت نشان الماس پیشنهاد شدند که با توجه به تصویب نهایی هیأت مدیره انجمن، شرایط اعطا فراهم شد.

داوود زارعیان، دارنده نشان الماس روابط عمومی ایران هم در این مراسم با ابراز خرسندی از انتخاب خود برای دریافت این نشان، گفت: امروزه احتیاج روابط عمومی به نیروهای حرفه ای بیش از گذشته است و نقش تشکل های حرفه ای و صنفی در هدایت و هدایت فعالان روابط عمومی بسیار مهم و مؤثر است. از این رو اقدام جدید انجمن روابط عمومی ایران در جهت ایجاد یک نظام سنجش مهارت جای تقدیر داشته و بی شک مورد حمایت تمامی دلسوزان این نهاد قرار گرفته است.

داوود نعمتی انارکی یکی دیگر از دارندگان نشان الماس روابط عمومی ایران هم گفت: تمامی کسانی که در جامعه روابط عمومی حضور دارند و به هر نحوی و در رده های مسئولیتی متنوعی در روابط عمومی هستند، برای حفظ شأن و صندلی جامعه صنفی خود، متعهد هستند. اما دریافت نشان الماس، مسئولیت دارنده آن را صد افزون می نماید. زیرا ایشان در دامنه دقیق نگاه و ارزیابی افکار عمومی روابط عمومی قرار می گیرند و آنچه انجام می دهند، بیش از گذشته واجد اهمیت می گردد.

گفتنی است در این مراسم، سایر اعضاء کمیته عضویت، حمید شکری خانقاه، عبدالله اسکویی شیروان و رضا محبی طالقانی هم حضور داشتند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1364

به "اعطای بالاترین نشان روابط عمومی به دو نفر از پیشکسوتان جامعه روابط عمومی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای بالاترین نشان روابط عمومی به دو نفر از پیشکسوتان جامعه روابط عمومی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید