تور ارزان کوبا: ادعای تازه آمریکا درباره سندرم هاوانا؛ انرژی الکترومغناطیس استفاده شده

به گزارش کی آنلاین، گزارش جدیدی که به وسیله جامعه اطلاعاتی آمریکا منتشر شده، ادعا می نماید دلیل بیماری هایی که در بعضی دیپلمات های آمریکایی و غربی ایجاد شده و به آن سندرم هاوانا می گفتند، امواج الکترومغناطیس بود.

تور ارزان کوبا: ادعای تازه آمریکا درباره سندرم هاوانا؛ انرژی الکترومغناطیس استفاده شده

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کوبا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، گزارشی که روز چهارشنبه به سران اطلاعاتی آمریکا ارائه شد، ادعا می نماید که بعضی از یک هزار دیپلمات و افسر اطلاعاتی آمریکایی که به وسیله یک بیماری مرموز موسوم به سندرم هاوانا آسیب دیده اند، ممکن است مورد هدف پالس های انرژی الکترومغناطیسی قرار گرفته باشند.

کارشناسان دولتی و غیردولتی آمریکا در این گزارش مدعی شدند پالس انرژی الکترومغناطیس، بویژه در محدوده فرکانس رادیویی، به طور قابل قبولی درد گوش، سرگیجه و سایر علائم بعضی از کسانی که از بیماری هایی رنج می برند که اولین بار به وسیله دیپلمات های آمریکایی در مرکز کوبا در سال 2016 گزارش شد را شرح می دهد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، هیأت کارشناسان به وسیله آوریل هاینس مدیر اطلاعات ملی آمریکا و دیوید کوهن معاون رئیس سیا، تشکیل شد.

بر این اساس، گزارش سیا می گوید که حدود 24 مورد از 1000 مورد وجود دارد که شرح داده نشده است. در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد، به مسئول این اقدامات در این زمینه اشاره ای نشده است.

هیأت نگارنده این گزارش در شرح اینکه پالس انرژی الکترومغناطیس می تواند علت سندرم هاوانا باشد، گفت شکاف های اطلاعاتی وجود دارد اما چندین روش قابل قبول وجود دارد که این انرژی را می توانند فراوری نمایند.

پیشتر، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد دولت این کشور تمام کوشش خود را به کار گرفته تا عامل بیماری مرموزی که دیپلمات های آمریکایی را در کشورهای مختلف تحت تأثیر قرار داده پیدا کند (جزئیات بیشتر).

شخص درگیر به این سندروم با علائمی مانند سرگیجه، تهوع، میگرن و نقص حافظه روبرو می گردد. علت این نامگذاری این است که این ناهنجاری اولین بار به وسیله مقام های آمریکایی مستقر در سفارت آمریکا در کوبا در سال 2016 گزارش شد. مقامات آمریکایی بر این باور هستند که این علائم ناشی از نوعی منبع انرژی مستقیم است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1963

به "تور ارزان کوبا: ادعای تازه آمریکا درباره سندرم هاوانا؛ انرژی الکترومغناطیس استفاده شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کوبا: ادعای تازه آمریکا درباره سندرم هاوانا؛ انرژی الکترومغناطیس استفاده شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید