اختصاص اعتبار ویژه برای 4 استان نیازمند کشور

به گزارش کی آنلاین، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه اعتبارات مدرسه سازی در این استان از سال 1396 تا سال 1399 افزایش شش برابری و تخصیص کامل داشته است از تصویب ردیف اعتباری ویژه برای چهار استان آذربایجان غربی، خوزستان، کرمان و هرمزگان اطلاع داد.

اختصاص اعتبار ویژه برای 4 استان نیازمند کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی که با حضور وزیر آموزش و پرورش در محل استانداری برگزار گردید، گفت: اعتبارات نوسازی مدارس آذربایجان غربی در سال 1399 نسبت به سال 1396 بیش از 6 برابر شد که کاملا تخصیص یافت و سهم این استان از محل اعتبارات ملی در سال گذشته 208 میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه اتفاق خوبی که در بودجه سال 1400 اتفاق افتاده این است که ردیف و اعتباری ویژه برای چهار استان آذربایجان غربی، هرمزگان، کرمان و خوزستان در نظر گرفته شده است، اضافه نمود:با توجه به شرایط سرانه فضای آموزشی چهار استان یاد شده، این ردیف اعتباری ویژه تصویب شد تا سرانه فضای آموزشی این استان ها ارتقا یابد و به متوسط کشوری نزدیک تر گردد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اعتبارات استانی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در سال 1399، 110 میلیارد تومان مصوب شده بود که 29 درصد آن تخصیص یافته است در حالی که اعتبارات ملی آذربایجان غربی 208 میلیارد تومان بود که تخصیص صد در صدی داشته است.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس در آذربایجان غربی همگام با سراسر کشور اجرا شده است، خاطر نشان کرد: پروژه های نیمه تمامی که رهاشده بود نیز ساماندهی شد و عملیات اجرایی و تکمیل آنها با جدیت و اولویت انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1571

به "اختصاص اعتبار ویژه برای 4 استان نیازمند کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار ویژه برای 4 استان نیازمند کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید