ابلاغ ارتقاء دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران در نهبندان

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از ابلاغ ارتقاء دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران در شهرستان نهبندان اطلاع داد.

ابلاغ ارتقاء دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران در نهبندان

ناصر خوش خبر گفت: وزیر کشور، ارتقاء دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران را به استاندار ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در ابلاغیه ای به استاندار با انعکاس مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ایجاد بخش سرداران در تابعیت شهرستان نهبندان دستور داد با توجه به قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و آئین نامه اجرائی آن، اقدام لازم در این زمینه دنبال گردد.

معاون استاندار خراسان جنوبی توضیح داد: براساس این ابلاغیه، روستای دهک در بخش شوسف، مرکز بخش سرداران شهرستان نهبندان شد.

خوش خبر ادامه داد: این موضوع که از مطالبات به حق مردم بود و بارها پیگیری شده، در آخرین جلسه هیئت دولت در مهرماه که با حضور استاندار وقت همراه بود، دوباره مطرح گشت و نظر مساعد کابینه را به خود جلب کرد.

وی یادآور شد: به جهت ارتقاء دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران، تغییراتی به لحاظ تقسیمات کشوری در منطقه شکل گرفته و دهستان های گرم تمام ده، سهل آباد و سیدال ایجاد می شوند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: روستای سیدال به عنوان مرکز دهستان سیدال، روستای گرم تمام ده به عنوان مرکز دهستان گرم تمام ده و روستای سهل آباد به عنوان مرکز دهستان سهل آباد معین شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1303

به "ابلاغ ارتقاء دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران در نهبندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ ارتقاء دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران در نهبندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید