آشنایی با جاذبه های گردشگری کوچی &ndash قسمت اول

به گزارش کی آنلاین، جاذبه های گردشگری کوچی

شهر زیبای کوچی یا کوچین، که با نام ملکه دریای عرب نیز شناخته می گردد، با جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد، یکی از مهمترین و شناخته شده ترین مقاصد توریستی در کرالا است. این شهر به خاطر وجود مناظر تماشایی و زیبایش با نام شهر خدا خوانده می گردد به طوریکه از تماشای مناظر دیدنی این شهر جادویی می توانید نهایت لذت را ببرید. از مراکز خرید گرفته تا نقاط طبیعی و جذاب این شهر، برای هر گردشگری جایی برای وقت گذرانی وجود دارد. اگر شما نیز قصد سفر به هند را دارید، کوچی یکی از شهرهایی است که نباید از قلم بیندازید. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری کوچی می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری کوچی &ndash قسمت اول

1. معبد چوتانیکارا پاگاواتی

معبد چوتانیکارا باگاواتی(Chottanikkara Bhagavathy Temple)، در نزدیکی ارناکولام واقع شده است. معبد چوتانیکالا به خاطر ویژگی های معماری و مذهبی که دارد، یکی از مهمترین معابد این شهر است.

معبد چوتانیکارا یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در کوچی است. این معبد به باگاواتی اختصاص دارد. در این معبد باگاواتی در سه شکل: سرسوتی، لاکشمی و دورگا پرستش می گردد.

به راحتی به وسیله قطار، راه زمینی و هوایی می توان به این معبد رفت. فرودگاه کوچی در 38 کیلومتری این معبد واقع شده است. ایستگاه قطار جنوبی ارناکولام در فاصله 15 کیلومتری و ایستگاه قطار شمالی در 17 کیلومتری معبد واقع شده اند. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه ارناکولام است که در فاصله 17 کیلومتری آن قرار گرفته است.

خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما بمبئی با ارزانترین قیمت

2. موزه فولکلور

موزه و تئاتر فولکلور(Folklore Museum)، یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در کوچی است. فضای خارجی موزه، مانند معبد است و فضای داخلی آن به طرز هنرمندانه ای زیبا است.

در این موزه بسیاری از مصنوعات و اشیاء تاریخی کرالا نگهداری می گردد. یکی از برجسته ترین اشیاء موزه فولکور، مجموعه نقاشی های دیواری اثر یونس مانی است.

ساختمان این موزه خود نمونه ای باشکوه از معماری به سبک سنتی در کرالا است. یکی از برجسته ترین ویژگی های موزه فولکور این است که نمای داخلی و بیرونی آن از اشیا منحصر به فرد و باستانی ساخته شده است. قدمت بعضی از آن ها به قرن های 15 و 20 و یا به بیش از 2000 سال پیش می رسد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل در بمبئی

3. تورهای ماهیگیری چینی

تورهای ماهیگیری چینی(Chinese Fishing Nets) در حال حاضر به عنوان نمادی از ساحل کوچی نشان داده می شوند. این تورهای ماهیگیری شگفت انگیز به یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در کوچی تبدیل شده است.

این تورها از لحاظ طراحی و ساختار با سایر تورهای ماهیگیری تفاوت دارند.به علاوه، در میان عکاسانی که سعی دارند از غروب آفتاب از میان این تورهای زیبا عکس بیندازند بسیار محبوب هستند. این تورها افقی هستند و توسط ابزارهای مکانیکی بزرگی نگه داشته می شوند. هر تور حداقل 10 متر ارتفاع دارد و توسط 6 ماهیگیر نگه داشته می گردد.

زیبایی این تورها گردشگران را از سراسر کشور هند و جهان جذب می نماید. جاذبه مهم دیگری که این تورها دارند این است که ماهیگیرانی که با استفاده از این تورها ماهی می گیرند، در همان محل ماهی تازه می فروشند و با توجه به سلیقه مشتریان آن ها را طبخ می نمایند.

سفر به دهلی با ارزانترین قیمت

4. کلیسای سانتا کروز

کلیسای سانتا کروز(Santa Cruz Basilica) در منطقه قلعه کوچی یکی از زیباترین و تاثیر برانگیزترین کلیساهای هند است.

این کلیسا در میان 8 کلیسای برتر کشور جای دارد و یکی از بهترین مکان های کوچی برای بازدید است. این کلیسا به عنوان یکی از آثار باستانی کشور شناخته می گردد و گردشگران را از سراسر جهان به کوچی می کشاند.

کلیسای سانتا کروز نه تنها از لحاظ مذهبی مورد اهمیت است، بلکه از لحاظ معماری و تاریخی نیز حائز اهمیت است. در اصل این کلیسا توسط پرتغالی ها و به دنبال اشغال قلعه کوچی ساخته شده است.

رزرو بهترین هتل ها در دهلی

5. کاخ هیل تریپونی تورا

کاخ موزه هیل در تریپونی تورا کوچی(Hill Palace of Tripunithara) یکی از بزرگ ترین موزه های باستان شناسی در کرالا است که قبلا به عنوان دفتر اداری شاه کوچی استفاده می شد.

این کاخ در سال 1865 ساخته شد و 54 جریب است. حدود 49 ساختمان در آن وجود دارد که نمادی از معماری کرالا هستند.

این قصر یک پارک بچه ها، یک پارک تاریخی،یک پارک گوزن ها و یک موزه باستان شناسی دارد.

14 نمایشگاه در این مجموعه وجود دارد که شامل نقاشی، مجسمه های سنگی، مجسمه های مرمری، سکه، تاج، کتیبه و متعلقات خانواده سلطنتی کوچین در آن قرار گرفته است.

6. کاخ ماتانچری

کاخ ماتانچری یا کاخ هلندی(Matancherry Palace) که با نام کاخ هلندی نیز شناخته می گردد، توسط پرتغالی ها ساخته شده است. این کاخ در سال 1555 به شاه کوچین اهدا شده است.

بعضی از بازسازی ها و توسعه ها در قصر توسط هلندی ها اجرا شده است، و به همین دلیل با نام کاخ هلندی شناخته می گردد. در این کاخ نقاشی های بسیار زیبا، نمایشگاه شاه کوچی و نقاشی های آن ها به چشم می خورد. وجود تمام این ویژگی ها این کاخ را به یکی از بهترین مکان ها برای بازدید تبدیل نموده است.

7. ساحل چرای

ساحل چرای(Cherai Beach) یکی از زیباترین سواحل کرالا و یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در کوچی است. این ساحل در شمال جزیره ویپین واقع شده است. طول این ساحل 10 کیلومتر است.

ساحل چرای مورد توجه بسیاری از عکاسان است. سواحل طلایی چرای نظر بسیاری از عکاسان را به خود جلب می نماید. گردشگران از سراسر جهان به این ساحل می آیند تا از زیبایی های آن لذت ببرند، به خصوص از تماشای طلوع و غروب خورشید.

در این مقاله با تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر کوچی آشنا شدید. در قسمت دوم این مقاله قصد داریم تا دیگر جاذبه های گرشگری شهر کوچی را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 307

به "آشنایی با جاذبه های گردشگری کوچی &ndash قسمت اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های گردشگری کوچی &ndash قسمت اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید