+SmartView؛ نرم افزار چند رسانه ای تازه و مجذوب کننده سامسونگ

به گزارش کی آنلاین، سامسونگ سال ها پیش نرم افزار SmartView را برای امکان اتصال گوشی های هوشمند خود به تلویزیون ها، راه اندازی کرد، اما این نرم افزار پس از مدتی اقبال خود را از دست داد و به فراموشی سپرده شد. با این حال، به نظر می رسد که سامسونگ میخواهد تا این نرم افزار را توسعه داده و به یک برنامه پخش محتوای چند رسانه ای کاملاً مدرن بدل کند که بتواند بسیاری از قابلیت های نو را در زمینه ارتباط میان گوشی های گلکسی و تلویزیون های هوشمند، ارائه دهد.

+SmartView؛ نرم افزار چند رسانه ای تازه و مجذوب کننده سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، هواداران سامسونگ مشتاقانه منتظر چهارشنبه آینده هستند تا بزرگترین رویداد Galaxy Unpacked 2021 در 11 آگوست (20 مرداد ماه) مشاهده نمایند. در این رویداد انتظار می رود محصولات نوی همانند گوشی های هوشمند تاشو Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 و بعلاوه گلکسی واچ 4 (کلاسیک) و Galaxy Buds 2 رونمایی گردد. علاوه بر این، در طول معرفی این محصولات نو، بسیاری از برنامه ها و خدمات نو سامسونگ هم رونمایی می گردد که به نظر می رسد برنامه نو چند رسانه ای SmartView، یکی از آن ها باشد.

عملکرد Smart View در سال 2011 راه اندازی شد و به کاربران امکان می دهد تلفن سامسونگ را به تلویزیون وصل نمایند. به اسم مثال، با این برنامه می توانید از تلفن هوشمند به اسم کنترل از راه دور دیجیتال بهره ببرید. اگرچه این سرویس هنوز وجود دارد، اما برنامه همراه آن سال گذشته از فروشگاه های Google Play و Apple App Store حذف شد. سامسونگ در ادامه به اسم یک برنامه جایگزین، کاربران خود را به استفاده از برنامه Samsung SmartThings ترغیب کرد.

با این وجود، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد به برنامه SmartView جان تازه ای ببخشد. در 5 آگوست 2021، سامسونگ الکترونیک علامت تجاری نوی با نام +SmartView را در کره جنوبی و دفتر مالکیت معنوی کره (KIPO) ثبت کرد. این برنامه با توضیحات روبرو در کلاس 9 طبقه بندی می گردد: توضیحات علامت تجاری +Samsung SmartView: نرم افزار کاربردی رایانه برای انتقال فیلم ها، تصاویر، متن، عکس ها، بازی ها، محتوای فراوری شده به وسیله کاربر، محتوای صوتی و اطلاعات از تلفن همراه یا رایانه به تلویزیون، تخته سیاه الکترونیکی یا علائم دیجیتالی به وسیله اینترنت و سایر شبکه های ارتباطی.

تصویر گواهی ثبت علامت تجاری نو سامسونگ برای برنامه +SmartView

از این توضیحات می توان نتیجه گرفت که این یک برنامه مخصوص تلفن هوشمند است که باید امکان پخش محتوای چند رسانه ای مانند موسیقی، فیلم ها و عکس ها را در تلویزیون فراهم کند. به نظر می رسد علامت + نشان می دهد که برنامه ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه قبل ارائه می دهد. به اسم مثال، برنامه نو بعلاوه باید به اشتراک گذاشتن یک فهرست پخش با موسیقی یا فیلم ها را ممکن سازد.

هنوز تعیین نیست که برنامه نو SmartView Plus چه زمانی رسماً معرفی می گردد، اما مطمئناً می توان تصور کرد که ما چهارشنبه آینده هنگامی که Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 به طور رسمی معرفی می شوند، در مورد این برنامه نو سامسونگ بیشتر بشنویم. انتها، باید گفت که سامسونگ در حال سرمایه گذاری زیاد در اکوسیستمی است که در آن چندین محصول از این مارک به طور یکپارچه با هم کار می نمایند. به همین علت می توان تصور کرد که برنامه نو +SmartView بخشی از این هدف گذاری سامسونگ به تعداد می رود. در واقع سامسونگ در مورد ایجاد ارتباط چند رسانه ای میان محصولات خود، سرمایه گذاری قابل توجهی را شروع نموده و احتمالاً در آینده نچندان دور شاهد برنامه های نوتری در مورد ارتباط چند رسانه ای میان محصولات سامسونگ خواهیم بود.

منبع: LetsGoDigital

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1755

به "+SmartView؛ نرم افزار چند رسانه ای تازه و مجذوب کننده سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "+SmartView؛ نرم افزار چند رسانه ای تازه و مجذوب کننده سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید