5 کشور دنیا عرب که بیشترین آمار بیماران کرونایی را دارند، کدامند؟

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، پایگاه اطلاعاتی ارزیابی های دنیای ورلدومتر، شمار مبتلایان به کرونا در دنیا عرب را اظهار داشت.

5 کشور دنیا عرب که بیشترین آمار بیماران کرونایی را دارند، کدامند؟

مطابق جدیدترین آمار کرونا در جهان عرب، عراق از حیث بیماران کرونایی در رتبه اول واقع شده است به طوری که تا به امروز در عراق 525 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این میان 453 هزار بیمار کرونایی از چنگال این ویروس قاتل نجات پیدا نموده اند و 11 هزار و 752 عراقی هم بر اثر این بیماری فوت نموده اند.

عراق در میان کشورهای جهان از حیث ابتلا به کرونا در رتبه بیستم واقع شده است.

پس از عراق، عربستان سعودی با 353 هزار و 918 بیمار کرونایی در رتبه دوم آمار مبتلایان به کرونا در جهان عرب واقع شده است. عربستان در رتبه 29 میان کشورهای جهان از حیث ابتلا به کرونا جای دارد.

مراکش در شمال آفریقای سومین کشور عربی از حیث ابتلا به کرونا در جهان عرب است به طوری که 301 هزار و 604 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند و این کشور در رده 32 در جهان از حیث ابتلا به کرونا است.

اردن با 155 هزار و 993 کرونایی در رتبه چهارم بیماران کرونایی در جهان عرب واقع شده است و در رده 39 در جهان از حیث ابتلا به کرونا جای گرفته است.

پس از آن امارات با 152 هزار و 809 کرونایی در رده پنجم در میان کشورهای عربی واقع شده است. از حیث آمار مبتلایان به کرونا در جهان هم، امارات در رده چهلم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1322

به "5 کشور دنیا عرب که بیشترین آمار بیماران کرونایی را دارند، کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کشور دنیا عرب که بیشترین آمار بیماران کرونایی را دارند، کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید