ممنوعیت پرواز 25 کشور جدید به مراکش

به گزارش کی آنلاین، مراکش از لغو پرواز به مبدأ و مقصد 25 کشور جدید به منظور جلوگیری از گسترش و ورود ویروس کرونا به این کشور اطلاع داد.

ممنوعیت پرواز 25 کشور جدید به مراکش

به گزارش خبرنگاران، وزارت خارجه مراکش به تازگی اعلام نموده که این کشور تمامی پروازهای خود را به مبدا و مقصد 25 کشور جدید تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و جلوگیری از انتقال و انتشار بیشتر بیماری کووید-19 به مرزهای این کشور لغو نموده و تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است.

بیانیه جدید منتشر شده از سوی وزارت خارجه مراکش بدان معناست که ممنوعیت پرواز به مبدأ و مقصد کشورهای چین، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و الجزایر همچنان تمدید شده و همزمان با آن 25 کشور دیگر از جمله اتریش، بحرین، بلژیک، برزیل، کانادا، چاد، دانمارک، مصر، آلمان، یونان، اردن، لبنان، اقتصادی، موریتانی، هلند، نیجریه، نروژ، عمان، پرتغال، سنگال، سوئیس، سوئد، تونس، ترکیه و امارات متحده عربی نیز به لیست پروازهای ممنوعه به مراکش اضافه شده است.

طبق آمار وزارت بهداشت و حمل و نقل مراکش به نقل از usnews، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا به امروز به 18 نفر افزایش پیدا نموده که بیشتر آنها سابقه سفر به کشورهای خارجی به خصوص اروپایی را داشته اند.

مراکش به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار بیشتر این ویروس خطرناک تمامی مدارس و دانشگاه ها را تعطیل نموده و از هر گونه تجمع بیش از 50 نفر نیز به شدت ممانعت می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 882

به "ممنوعیت پرواز 25 کشور جدید به مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پرواز 25 کشور جدید به مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید