4 پژوهشگر شیرازی در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان

به گزارش کی آنلاین، نام چهار نفر از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شیراز در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفت.

4 پژوهشگر شیرازی در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نام چهار نفر از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شیراز در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفت.

سید جعفر روزگار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شیراز در این خصوص گفت: براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، طاهر نیکنام، جمشید آقایی، عبدالله کاووسی فرد و محمدحسن خوبان اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و الکترونیک دانشگاه صنعتی شیراز در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند.

وی افزود: در این ارزیابی که با بررسی سوابق پژوهشی محققان در بازه زمانی 10 ساله و با روش شناسی پیشرفته شناسایی از پایگاه استنادی ESI و WOS مورد مطالعه قرار گرفته است، سه شاخص استنادات کل به مقالات نویسنده، تعداد متوسط خوداستنادی به ازای هرمقاله و متوسط درصد خوداستنادی یک نویسنده به عنوان معیارهای مهم ارزیابی مورد استفاده قرار گرفته اند.

امتیاز اساتید

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شیراز گفت: طبق گزارش معاونت پژوهش و فناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، طاهر نیکنام با تعداد کل 190 مقاله و شاخص H-index معادل 48، جمشید آقایی با تعداد کل 119 مقاله و شاخص H-index معادل 31 و عبدالله کاووسی فرد با تعداد کل 55 مقاله و شاخص H-index معادل 24 و محمد حسن خوبان با تعداد کل 69 مقاله و شاخص H-index معادل 25 پیروز به کسب این عنوان ارزشمند شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 648

به "4 پژوهشگر شیرازی در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پژوهشگر شیرازی در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید