کوه های متفاوت هونگشان در چین

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران: یکی از جاذبه هایی که هر کسی می تواند چه در شهر خودش و چه در جایی دیگر دوست بدارد کوه های سر به فلک کشیده هستند که خود از عجایب اند حتی اگر خیلی ساده باشند.

کوه های متفاوت هونگشان در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ هونگ شان هم نام کوه های بسیار عجیب و دیدنی و خوش مکانی است که در چین سال هاست زندگی می نمایند. این کوه های رویایی که خودتان می توانید تفاوت را در عکس های آن احساس کنید در قسمت شرقی چین هستند که دارای جذابیت های تاریخی و طبیعی زیادی است

در چین کوه ها از ابهت و ارزش بسیاری برخورداند و این سلسله کوه ها هم در بین 5 کوه برتر در چین قرار گرفته است که همه از آن دیدن می نمایند. در واقع این سلسله کوه ها علاوه بر محل گردشگری و آرامش بخش خود، به محلی برای ایده و الهام یابی هنرمندان تصویر گرا و ادیبان تبدیل شده است. تور نمایشگاهی گوانجو 2014 فرصتی مناسب برای دوست داران نمایشگاه های خارجی است!

از اهمیت هونگ شان باید به همین میزان بسنده کنیم که نام آن را در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت نموده اند.

وقتی که وارد این محل می شوید چشمتان به سنگ های بزرگ و جذابی می دوزید که در کنار درختان تنومند و زیبا قرار گرفته اند.

قامت این کوه ها چنان بلند اند که همواره توده ای ابرهای سبک آن ها را احاطه نموده اند.قله های گرانیتی این محل از معروف ترین و خوش نقش ترین قله ها به حساب می آیند.

برای دوست داران کوه پیمایی محل هایی قرار داده شده که می توانید بوسیله آن از کوه ها بالاتر بروید و خاطرات جالبی ثبت کنید.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 536

به "کوه های متفاوت هونگشان در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوه های متفاوت هونگشان در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید