کارگاهی مجازی برای آموزش اصول نوشتن و تولید محتوای بهینه

به گزارش کی آنلاین، کارگاه آموزشی اصول نوشتن و تولید محتوای بهینه: چگونه بنویسیم تا دیده شویم؟ از طریق پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به صورت مجازی برگزار می شود.

کارگاهی مجازی برای آموزش اصول نوشتن و تولید محتوای بهینه

به گزارش خبرنگاران، با وجود تولید محتوا در محیط های غیرآنلاین (مانند رسانه های چاپی) که به جز صحت نگارش و صحت مطالب، نیازمند الزامات دیگری نبود، اما تولید محتوا در محیط آنلاین الزاماتی دارد که عدم آشنایی با آنها می تواند بسیاری از فعالیت های ارزشمند را از دید مخاطبان دور نگه دارد. پیشرفت در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث شده که هر نوع اثری که در محیط آنلاین ایجاد می شود، برای دیده شدن به ویژگی هایی نیاز داشته باشد. با آموختن این ویژگی ها و تولید محتوا بر اساس آن، احتمال مشاهده شدن در فضای مجازی تقویت می شود.

به نقل از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارگاه آموزشی اصول نوشتن و تولید محتوای بهینه: چگونه بنویسیم تا دیده شویم؟ از طریق پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطاتِ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به صورت مجازی برگزار می شود. این کارگاه آموزشی در تاریخ 12 و 13 آبان ماه 1400 به صورت دو جلسه دو ساعته (ساعت 10 تا 12) و با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره 88624485-021 تماس بگیرند و یا به کانال سروش sapp.ir/tamihcs مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1880

به "کارگاهی مجازی برای آموزش اصول نوشتن و تولید محتوای بهینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاهی مجازی برای آموزش اصول نوشتن و تولید محتوای بهینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید