حذف دروس عملی دانشجویان تا پایان خرداد

به گزارش کی آنلاین، مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشجویانی که به دلایل پزشکی، امکان حضور در کلاس های عملی در دانشگاه را ندارند، می توانند حداکثر تا سرانجام خرداد نسبت به ثبت درخواست حذف دروس اقدام نمایند.

حذف دروس عملی دانشجویان تا پایان خرداد

محمدحسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اسکان 70 دانشجوی دکتری در خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه گفت: دانشجویانی که به دلایل پزشکی، امکان حضور در کلاس های عملی دانشگاه را ندارند، می توانند حداکثر تا خاتمه خرداد نسبت به ثبت درخواست حذف دروس اقدام نمایند.

مجوز حضور دانشجویان دکتری برای گذراندن دروس عملی

وی افزود: دانشجویان دکترای این دانشگاه برای گذراندن واحد عملی یا تکمیل رساله های خود مجوز حضور در دانشگاه را دریافت کردند، اما کلاس های تئوری نیز برای دانشجویان طبق روال گذشته به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

استفاده 70 دانشجوی دکتری از خوابگاه دانشجویی

نصرتی توضیح داد: استفاده 70 دانشجوی دکتری از خوابگاه دانشجویی با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل حداقل تراکم اجرا شده است به طوری که خوابگاه های 4 نفره به یک دانشجو تحویل داده شده و خوابگاه های 8 نفره نیز در اختیار 2 دانشجو قرار داده شده است.

فرد مشکوک به بیماری و همه افراد مرتبط با وی قرنطینه خواهند شد

وی ادامه داد: چنانچه در خوابگاه ها نشانه ای از بروز علایم آلودگی به ویروس کرونا مشاهده گردد، فرد مشکوک به بیماری و همه افراد مرتبط با وی بلافاصله قرنطینه خواهند شد. دانشجویان پس از اتمام دوره برگزاری کلاس های عملی تا 5 تیرماه باید بلافاصله خوابگاه را تخلیه نموده و به شهر محل سکونت خود بازگردند.

امکان ثبت درخواست حذف دروس عملی نیمسال جاری

نصرتی گفت: دانشجویانی که به دلایل پزشکی، مخاطرات ناشی از ابتلا یا احتمال آلودگی به ویروس کرونا و سایر دلایل موجه، امکان حضور در کلاس های عملی را ندارند، می توانند حداکثر تا خاتمه خرداد 1399 نسبت به ثبت درخواست حذف دروس عملی نیمسال جاری پس از تأیید استاد درس، گروه آموزشی و معاون آموزشی دانشکده اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1051

به "حذف دروس عملی دانشجویان تا پایان خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف دروس عملی دانشجویان تا پایان خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید