چرا خبری از همسر اون نیست؟

به گزارش کی آنلاین، اعضای ارشد رژیم کره شمالی عادت دارند هفته ها یا حتی ماه ها در انظار عمومی دیده نشوند. بیش از یک سال است که همسر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ملاءعام حاضر نشده و ناظران تحولات پیونگ یانگ نگران شرایط او هستند.

چرا خبری از همسر اون نیست؟

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ری سول-جو همسر رهبر کره شمالی آخرین بار 25 ژانویه 2020 به همراه همسرش در تئاتری به مناسب شروع سال نو دیده شد. در تصاویری که رسانه دولتی کره شمالی منتشر کرد، او بین رهبر کره شمالی و عمه اش کیم کیونگ-هوی در حال تشویق بود و اعضای وفادار حزب کارگر هم دور آنها را گرفته بودند.

تحلیلگران ری سول-جو را به چشم تغییری درون رهبری کره شمالی مینگرند؛ یک چهره زنانه که میتواند وجهه این رژیم کمونیست در داخل و خارج را منعطف کند. به نظر میرسد او در سالهای اول ازدواجش تاثیر مطلوبی بر جای گذاشت.

اطلاعات چندانی از همسر کیم جونگ اون در دسترس نیست. گمان میرود او بین سالهای 1985 تا 1989 متولد شده و در یک دانشگاه خارجی که افتخاری برای شهروندان کره شمالی است، تحصیل نموده باشد. ری و کیم در سال 2009 پس از حمله قلبی پدر کیم جونگ اون به سرعت ازدواج کردند. گمانن میرود ری سول-جو یک پسر داشته باشد. همچنین گزارش هایی از تولد دو فرزند دیگر شنیده میگردد اما اینها هرگز تایید نشده اند.

توشیمیتسو شیگمورا، پروفسور دانشگاه واسدا توکیو و مولف کتابهایی درباره خاندان کیم میگوید تئوری های بیشماری درباره چرایی دیده نشدن ری طی یک سال گذشته وجود دارد.

او به پایگاه خبری دویچه وله گفت: شنیده ام که او کودک دیگری به جهان آورده است که ممکن است چهارمین فرزند او باشد و او اکنون بابت پاندمی کرونا تمایلی ندارد چندان در ملاء عام دیده گردد. با اینکه دولت پیونگ یانگ همچنان تاکید میکند که هیچ موردی از این بیماری در این کشور دیده نشده است.

توشیمیتسو شیگمورا همچنین گفت: نظریه دیگری هست مبنی بر اینکه رابطه میان ری و کیم بد است و اینکه آنها با یکدیگر نیستند یا شاید کیم تصور نموده که همسرش بابت نوع پوشش و مدل مو خیلی مورد توجه قرار میگرفت. این موردی نیست که خوشایند یک دیکتاتور در کشوری باشد که تا این حد مردسالار است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1495

به "چرا خبری از همسر اون نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا خبری از همسر اون نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید