چرا اپل نباید آیفون مینی را کنار بگذارد؟

به گزارش کی آنلاین، بر اساس گزارش های منتشر شده از طرف منابع مختلف، اپل سال آینده از دو مدل آیفون 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی رونمایی خواهد نمود و دیگر خبری از آیفون مینی نخواهد بود. با وجود اینکه بیشتر کاربران نمایشگرهای بزرگ را ترجیح می دهند و از طرف دیگر فروش آیفون مینی چندان بالا نبوده، اما آیا کنار گذاشتن این گوشی یک اشتباه خواهد بود؟

چرا اپل نباید آیفون مینی را کنار بگذارد؟

باید خاطرنشان کنیم بعضی کاربران دستان کوچکی دارند و بعضی دیگر ترجیح می دهند برای بهره گیری از گوشی فقط از یک دست استفاده نمایند. در زمینه گوشی های کوچکی که قدرت سخت افزاری بالایی دارند، گزینه های چندانی در بازار دیده نمی گردد. اما در هر صورت با توجه به گزارش های مختلف، هواداران آیفون مینی سال آینده با نسل تازه این گوشی روبرو نخواهند شد.

در همین رابطه، باید به گزارش تازه مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اشاره کنیم که مدعی شده سال آینده فقط مدل های پرو آیفون 14 از چیپست A16 بهره مند خواهند شد و مدل های استاندارد این خانواده بار دیگر با چیپست A15 راهی بازار می شوند. به همین دلیل بعضی با توجه به این رویکرد تازه اپل می گویند که این شرکت می تواند هر دو سال یک بار نسل تازه آیفون مینی را با چیپست تازه راهی بازار کند. با این کار مطمئنا آمار فروش این گوشی افزایش پیدا می نماید.

بعلاوه از سوی دیگر، اپل می تواند در سال 2024 آیفون مینی تازه را به عنوان نسل تازه آیفون SE رونمایی کند. اولین نسل آیفون SE در سال 2016 با نمایشگر 4 اینچی معرفی گردید و نسل دوم و سوم این گوشی هم از نمایشگر 4.7 اینچی بهره می برند. آیفون SE 3 اگرچه از دوربین باکیفیت و چیپست بسیار قدرتمندی بهره می برد، اما طراحی آن بسیار قدیمی است و به همین دلیل کاربران زیادی علاقه ای به خرید آن ندارند.

در هر صورت بدون شک در سال 2022 شاهد عرضه نسل تازه آیفون مینی نخواهیم بود زیرا چندین منبع معتبر به این موضوع اشاره نموده اند. اما آیا در سال 2023 یا 2024 شاهد عرضه مدل تازه این گوشی خواهیم بود؟ در این زمینه با قاطعیت نمی توانیم صحبت کنیم و احتمالا ماه ها بعد گزارش هایی در خصوص تصمیم اپل در رابطه با این موضوع منتشر خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2045

به "چرا اپل نباید آیفون مینی را کنار بگذارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا اپل نباید آیفون مینی را کنار بگذارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید