پرداخت نشدن حقوق دونده المپیکی به خاطر سفر بدون مجوز به فرانسه

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، حسن تفتیان که برای المپیک توکیو کسب سهمیه نموده، شهریورماه گذشته به فرانسه سفر کرد و از حضور در مسابقات تور قاره ای این کشور و در رقابت با شرکت کنندگانی که بیشتر از کشور میزبان بودند به عنوان هشتم دست یافت.

پرداخت نشدن حقوق دونده المپیکی به خاطر سفر بدون مجوز به فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

این سفر تفتیان بدون اطلاع وزارت ورزش و مجوز شورای برون مرزی این وزارتخانه بوده و همین مسئله فدراسیون دوومیدانی و خودِ تفتیان را تحت فشار قرار داد؛ موضوعی که خبرنگاران در گزارشی با عنوان دردسرهای خروج بدون مجوز یک ورزشکار / دونده المپیکی زیر تیغ نقدها به آن پرداخت.

به خاطر سفر اینچنینی تفتیان، وی هیچ حمایت اقتصادی از کمیته ملی المپیک - صرفاً بابت این سفر - نشد اما به گفته پیمان فخری حقوق وی در سایرمراحل پرداخت شده و حمایت ها ادامه هم خواهد داشت.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در خصوص حسن تفتیان اینچنین گفت: تفتیان بابت سفر به فرانسه هیچ دریافتی نداشت چون این اعزام بدون مجوز انجام شد. وی در دور اول حمایتی نشد اما حالا که شرایط با ثباتی در فدراسیون ایجاد شده، تمام برنامه های او با هماهنگی پیگیری می گردد و حقوق او هم پرداخت خواهد شد.

فخری تاکید نمود: دوومیدانی به دلیل بلاتکلیفی در سیستم مدیریتی مشکلاتی داشت، گفت: البته از یک ماه پیش فدراسیون به شرایط پایدار رسیده و برنامه های ورزشکاران تحت کنترل است. در حال حاضر هم 10 ورزشکار در نقاط مختلف کشور در حال تمرین هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1333

به "پرداخت نشدن حقوق دونده المپیکی به خاطر سفر بدون مجوز به فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت نشدن حقوق دونده المپیکی به خاطر سفر بدون مجوز به فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید