پاکدل: بعد از هفته پنجم لیگ، اردوهای تیم ملی شروع می گردد، تا این لحظه هیچ تیمی انصراف رسمی نداده است

به گزارش کی آنلاین، رئیس فدراسیدن هندبال گفت: در خصوص مسائل امنیتی و نظم و انضباط با مدیران کل و استانداران مکاتبه کردیم تا به بهترین شکل مسابقات لیگ برگزار گردد.

پاکدل: بعد از هفته پنجم لیگ، اردوهای تیم ملی شروع می گردد، تا این لحظه هیچ تیمی انصراف رسمی نداده است

علیرضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شروع سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال مردان گفت: هفته نخست لیگ فردا شروع می گردد و تا این لحظه همه تیم ها هستند البته سبزوار مسائلی داشت که قرار است تا امروز حل گردد. تا این لحظه هیچ تیمی انصراف رسمی نداده است.

وی در خصوص آمادگی تیم های میزبان گفت: ما یک ماه و نیم پیش ناظران را به تمام میزبان ها فرستادیم و ایرادات را اعلام کردیم. سالن کرمانشاه در این بازدیدها تایید نشد و متاسفانه هنوز مشکل دارد ولی سایر موارد در شهرهای میزبان حل شده است. در خصوص مسائل امنیتی و نظم و انضباط با مدیران کل و استانداران مکاتبه کردیم تا به بهترین شکل مسابقات برگزار گردد.

رئیس فدراسیدن هندبال در خصوص مسائل کرمانشاه گفت: کرمانشاه در هفته اول میزبان است اما در سالن خودش میزبانی نمی کند و مسابقات در سالن آموزش و پرورش انجام می گردد. با وجود چندین بار مکاتبه و تاکید مسئولان، مشکل سالن اسلام آباد حل نشده است.

وی در خصوص نحوه برگزاری این دوره از لیگ به صورت گروهی یادآور شد: ترجیح ما این بود بازی ها در یک گروه باشد اما چون به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک، انتخابی مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا و سپس جام باشگاه ها را داریم با وقفه در لیگ رو به رو هستیم لذا این موضوع در جلسه هماهنگی لیگ مطرح شد و قرار شد مسابقات در دو گروه انجام گردد. لیگ بانوان هم از دهه اول مهر شروع می گردد.

پاکدل در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی گفت: بعد از اتمام هفته پنجم لیگ اردوها شروع می گردد، البته لژیونرها به آن نمی رسند . اردوها از اواخر شهریور به مدت دو هفته شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 261

به "پاکدل: بعد از هفته پنجم لیگ، اردوهای تیم ملی شروع می گردد، تا این لحظه هیچ تیمی انصراف رسمی نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: بعد از هفته پنجم لیگ، اردوهای تیم ملی شروع می گردد، تا این لحظه هیچ تیمی انصراف رسمی نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید