خوش خبر: ترکیب تیم ملی والیبال دوشنبه معین می گردد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره تمرینات سه هفته گذشته تیم ملی اضافه کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون والیبال، اردوهای تیم ملی زودتر از موعد مقرر آغاز شد و پس از تعطیلی لیگ برتر، 18 بازیکن به اردو دعوت شدند.

خوش خبر: ترکیب تیم ملی والیبال دوشنبه معین می گردد

وی با یادآوری این که تمرینات تیم ملی بدون حضور لژیونرها در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد، گفت: به رغم این که تعدادی از بازیکنان خسته بودند، تمرینات در اردوی آماده سازی خیلی خوب آغاز شد و بازیکنان با توجه به اهمیت بالایی که مسابقات انتخابی المپیک دارد، با انگیزه بسیار خوبی در تمرینات شرکت کردند.

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید نمود: رقابت خیلی خوبی بین بازیکنان در پست های مختلف شاهد بودیم، چون المپیک رویداد بسیار مهمی است.

وی اضافه کرد: سعید معروف با توجه به این که لیگ چین به تعویق افتاد و پس از رقابت های انتخابی المپیک آغاز خواهد شد، به عنوان نخستین لژیونر به تمرینات پیوست و پوریا فیاضی نیز که قراردادش را با باشگاه بنجین لهستان فسخ کرد، به عنوان دومین لژیونر در تمرینات حاضر شد.

خوش خبر با بیان این که موسوی، عبادی پور و شریفی نیز وارد ایران شدند، گفت: میلاد عبادی پور روز چهارشنبه وارد ایران شد و سیدمحمد موسوی و مرتضی شریفی نیز پنجشنبه شب به کشورمان بازگشتند و این بازیکنان نیز از روز شنبه به تمرینات تیم ملی ملحق می شوند.

سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه اضافه کرد: تمرینات تیم ملی در هفته پیش رو پیگیری خواهد شد و قطعاً تعدادی از بازیکنان حاضر، از اردو خارج می شوند چون روز دوشنبه باید ترکیب نهایی تیم را به کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کنیم.

خوش خبر با یادآوری این که مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا از 17 دی ماه در چین آغاز می گردد، گفت: تیم ملی آدینه شب (13 دی) با پرواز مستقیم راهی گوانجو می گردد و از آنجا نیز با اتوبوس مسافت 150 کیلومتری را برای رسیدن به شهر جیانگمن میزبان این رقابت ها، طی خواهد نمود.

وی با بیان این که تا به امروز مشکل خاصی در رادوی آماده سازی نداشتیم و خوشبختانه مصدومی هم در اردو نداریم، گفت: متاسفانه تنها مصدومیت بازیکنان دعوت شده، امیر غفور بود که ما را بسیار آزرده خاطر کرد. غفور باید مدتی استراحت کند و به درمان مصدومیت خود بپردازد تا ان شاءالله پر قدرت و با آمادگی کامل به والیبال و تیم ملی برگردد.

خوش خبر در سرانجام اظهار کرد: شهرام محمودی را سرمربی تیم ملی دعوت کرد تا جایگزین غفور گردد. محمودی نیز با انگیزه فراوان و آمادگی بسیار خوبی در تمرینات حاضر می شود. تیم ملی به تجربه شهرام احتیاج داشت و قطعاً این بازیکن یاری بسیاری به ما می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 669

به "خوش خبر: ترکیب تیم ملی والیبال دوشنبه معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش خبر: ترکیب تیم ملی والیبال دوشنبه معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید