عبادی: می خواهیم با تکرار رکوردها روی سکوی قهرمانی بایستیم

به گزارش کی آنلاین، ملی پوش کامپوند کشومان گفت: امیدواریم رکوردهای خوب خود در اردوها را در تایلند هم تکرار کنیم و با دست پر به کشورمان بازگردیم.

عبادی: می خواهیم با تکرار رکوردها روی سکوی قهرمانی بایستیم

اسماعیل عبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند گفت: آب و هوای کیش از نظر گرما و رطوبت شباهت زیادی به آب و هوای تایلند دارد با این تفاوت که بارندگی های تایلند را در این جزیره نمی بینیم. 26 روز در کیش تمرین کردیم تا بدن مان به شرایط آب و هوایی بانکوک عادت کند و البته رکوردهای خود را در آن شرایط آب و هوایی و گرمای شدید بالا بردیم و رکوردهایی ثبت کردیم که در آمادگی کامل می زدیم و امیدواریم این رکوردها در تایلند تکرار گردد و با دست پر به کشورمان باز گردیم.

وی در ادامه اضافه نمود: با توجه به اینکه 10 روز زودتر به تایلند اعزام شدیم، می توانیم از این فرصت استفاده کنیم و آمادگی خود را افزایش دهیم. در تمام این مدت فدراسیون سعی نموده حداقل 2،3 روز زودتر ما را به مسابقات اعزام کند تا شرایط خواب ملی پوشان تنظیم و بدن مان با آب و هوای کشورها منطبق گردد.

ملی پوش کامپوند کشورمان در مورد حریفان آسیایی اش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در 2 سال گذشته در تمام مسابقات آسیایی شرکت کردیم و با اکثر تیراندازان مسابقه دادیم و نسبت به حریفان مان به خصوص کمانداران هند، فیلیپین و کره جنوبی شناخت داریم وامیدوارم با یاری های احمدی،سرمربی تیم ملی حریفان را پشت سر بگذاریم و روی سکو قرار بگیریم.

وی در سرانجام گفت: فروردین ماه سال آینده استیج اول کاپ جهانی را پیش رو داریم که البته حضور ما در این مسابقت به برنامه های فدراسیون بستگی دارد. از آنجا که سال آینده در بخش ریکرو تیم ملی خود را برای المپیک آماده خواهد نمود به احتمال زیاد تیم ملی تیراندازی با کمان ایران به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا از 10 تا 17 آبان ماه در تایلند برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 568

به "عبادی: می خواهیم با تکرار رکوردها روی سکوی قهرمانی بایستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: می خواهیم با تکرار رکوردها روی سکوی قهرمانی بایستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید