تور ارزان استانبول: هر آنچه درباره مرکز خرید اولیویوم استانبول باید بدانید!

به گزارش کی آنلاین، اوت لت ها فروشگاه هایی هستندکه برای ارائه محصولاتشون تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوند. این تخفیف های استثنائی به دلایل مختلفی روی این اجناس گذاشته می گردد. بسیاری از محصولات، مناسب استفاده برای فصل هایی از سال هستند و با اتمام آن فصل آن کالاها کارایی خود را از دست خواهند داد. بعلاوه هر محصولی عمر مخصوص به خود را دارد و زمانی که نسخه جدیدی از آن محصول عرضه گردد محصولات قدیمی تر از مقبولیتشان کاسته می گردد و یا دیگر کارایی گذشته را نخواهد داشت. بسیاری از برندهای مطرح دنیا زمانی که چنین محصولاتی را در اختیار دارند، آن ها را با تخفیف های شگفت انگیزی عرضه می نمایند که مفهوم اوت لت را به وجود می آورد. در این مطلب به طور ویژه به مرکز خرید اولیویوم استانبول که در ردیف یکی از برترین مراکز خرید است خواهیم پرداخت. با خبرنگاران همراه باشید تا در تور استانبول بتوانید سری به این مرکز خرید بزنید.

تور ارزان استانبول: هر آنچه درباره مرکز خرید اولیویوم استانبول باید بدانید!

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

تاریخچه مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول در سال 2000 افتتاح شده است و در حال حاضر بزرگ ترین اوت لت در استانبول می باشد. این اوت لت در محله کارگر نشین استانبول واقع شده است و علاوه بر افرادی که در این محله سکونت دارند از دیگر نقاط شهر برای تماشا و خرید از این اوت لت معروف به این مکان می آیند. از جمله برندهای مطرح مرکز خرید اولیویوم استانبول شامل، آدیداس، نایک، ال سی وایکیکی، بلو جینز، کاردینو و بسیاری دیگر از برندهای مطرح دنیا می باشند.

قیمت محصولات در این مرکز خرید، بسیار مجذوب نماینده است به طوری که با حدود هزار لیره می توانید کت شلوار های برند که در این مجموعه واقع شده را بخرید.

زمانی که وارد این مرکز تجاری می شوید، معماری منحصر به فرد مرکز خرید اولیویوم استانبول، توجه شما را به خود جلب می نماید این مجموعه دارای سقف شیشه ای است که فضای خاصی به محوطه درون مرکز خریده بخشیده است و همین باعث شده هنگامی که باران و یا برف می بارد جلوه بسیار زیبایی به این مرکز، داده گردد.

نورپردازی به کار رفته در فروشگاه ها بسیار منحصر به فرد است و چشم ها را به خود خیره می نماید، بر اساس آخرین آمار منتشر شده، ماهانه بیش از یک میلیون نفر از این مرکز خرید بزرگ بازدید می نمایند.

یکی از نکاتی که مدیران این مرکز خرید در نظر گرفته اند، سالن هایی برای بازی بچه ها است؛ بنابراین کودک شما لحظات بسیار سرگرم نماینده را پشت سر خواهد گذاشت و خاطره خوب آن همیشه با او خواهد ماند.

امکانات بازار اولیویوم استانبول

اگر بعد از خرید احساس خستگی کردید رستوران ها و کافی شاپ های در این مرکز خرید واقع شده اند که می توانید یک فنجان قهوه اصیل ترکی سفارش دهید و دقایقی را در این محیط استراحت کنید. بعلاوه اگر مایل به تماشای فیلم هستید، سینمای بزرگی در محوطه واقع شده که انواع و اقسام فیلم های ترکی و مطرح دنیا در آن به نمایش در آمده است و اوقات فراغت خود را این گونه سپری کنید.

دسترسی به مرکز خرید اولیویوم بسیار راحت است و با استفاده از مترو و یا تراموا می توانید به راحتی خود را به این مرکز خرید برسانید اما اگر قصد دارید با خودروی شخصی، به این مرکز خرید تجاری مراجعه کنید، جای نگرانی وجود ندارد و پارکینگ بزرگی با ظرفیت نگهداری بیش از هزار خودرو چشم انتظار شما می باشد.

آیا تا به حال به مرکز خرید اولیویوم مراجعه کردید؟ کدام یک از فروشگاه های این مرکز خرید را ترجیح می دهید؟ به نظر شما مرکز خرید اولیویوم استانبول برای خرید مناسب تر است یا گردش؟ نظرات خود را با خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دلتابان
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1892

به "تور ارزان استانبول: هر آنچه درباره مرکز خرید اولیویوم استانبول باید بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: هر آنچه درباره مرکز خرید اولیویوم استانبول باید بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید