نگاه برنامه محور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهادینه شده است

به گزارش کی آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم افتتاح هم زمان 472 پروژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به صنعت گردشگری توجه شده و دولت نیز اهمیت زیادی برای آن قائل است. با وجود این صنعت از فشارها و تحریم ها بدنمان نمی لرزد.

نگاه برنامه محور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهادینه شده است

از سفر با تور لحظه آخری سریلانکا 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، استاندار تهران عصر امروز چهارشنبه 16 بهمن 98 در این مراسم که در هتل آماتیس تهران با حضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید، او اظهار کرد: دکتر مونسان نگاه همه جانبه ای به این صنعت داشته است و نگاه او تنوع بخشیدن به گردشگری است. درآمد این صنعت ارزی و پایدار است به طوری که سایر زیرساخت ها را متحول می نماید. خوشبختانه نگاه برنامه محور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهادینه شده است.

استاندار تهران بیان نمود: دولت از این صنعت حمایت همه جانبه می نماید. از سال 90 تا 95 حدود یک میلیون به تعداد جمعیت کشور اضافه شده است؛ متأسفانه با این افزایش جمعیت زیرساخت ها رشد نکرده است. البته در صنعت گردشگری شاهد تحول بودیم امیدواریم بتوانیم با یاری شهرداران مناطق 44 گانه استان تهران بتوانیم زمینه تحول این صنعت را بیش از گذشته فراهم کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 660

به "نگاه برنامه محور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهادینه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه برنامه محور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهادینه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید