مهم ترین محصولاتی که اپل در رویداد 31 فروردین رونمایی کرد

به گزارش کی آنلاین، بالاخره اپل با برگزاری یک مراسم مجازی، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. اگر می خواهید به طور مختصر و مفید با مهم ترین رونمایی های مراسم Spring Loaded اپل آشنا شوید، ادامه این مطلب را بخوانید.

مهم ترین محصولاتی که اپل در رویداد 31 فروردین رونمایی کرد

نسل جدید آیپد پرو همراه با چیپست M1

اپل نسل جدید آیپد پرو را همراه با چیپست M1 راهی بازار می نماید. این همان چیپستی است که برای مک بوک ایر، مک بوک پرو، مک مینی و البته نسل جدید آی مک استفاه شده است. آیپد پرو 12.9 اینچی از نمایشگر mini-LED بهره می برد که البته اپل عنوان Liquid Retina XDR را برای این نمایشگر انتخاب نموده است. همچنین هر دو مدل از دوربین سلفی اولترا واید 12 مگاپیکسلی بهره می برند.

پیش فروش نسل جدید آیپد پرو از تاریخ 10 اردیبهشت شروع می گردد و در نیمه دوم ماه می (اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد) به دست کاربران می رسد. پایین ترین قیمت مدل 11 اینچی 799 دلار است و برای خرید مدل 12.9 اینچی باید حداقل مبلغ 1099 دلار را بپردازید.

آی مک جدید همراه با چیپست M1

اپل در این مراسم از آی مک بازطراحی شده رونمایی کرد که با چیپست M1 به دست کاربران می رسد. آی مک جدید بدنه بسیار باریکی دارد و از نمایشگر 24 اینچی بهره می برد. همچنین کاربران برای خرید آی مک تازه نفس می توانند بین 7 رنگ جذاب دست به انتخاب بزنند. از بین وسایل جانبی آی مک هم می توانیم به یک کیبورد بی سیم اشاره کنیم که مجهز به سنسور تاچ آی دی برای تأیید هویت است.

قیمت پایه این محصول از 1299 دلار شروع می گردد و برای دستیابی به مشخصات بهتر باید حداقل 1499 دلار بپردازید. مانند آیپد پرو، کاربران از 10 اردیبهشت می توانند این محصول را پیش خرید نمایند و در نیمه دوم ماه می (اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد) راهی بازار می گردد.

ردیاب هوشمند ایرتگ

بالاخره بعد از ماه ها انتظار و انتشار انواع و اقسام گزارش ها و شایعه ها، اپل از ردیاب هوشمند ایرتگ رونمایی کرد. کاربران با استفاده از این ردیاب و اپلیکیشن Find my می توانند وسایل خود را ردیابی نمایند. این محصول با قیمت 29 دلار از تاریخ 10 اردیبهشت به دست کاربران می رسد. همچنین می توانید پک 4 تایی ایرتگ را با قیمت 99 دلار بخرید.

نسل دوم اپل تی وی 4K با ریموت کنترل جدید

در نهایت باید به نسل جدید اپل تی وی 4K اشاره کنیم که در مراسم مراسم Spring Loaded اپل رسما معرفی گردید. اپل تی وی جدید از چیپست A12 بهره می برد که همان چیپست تعبیه شده درون آیفون XS، XS مکس و XR محسوب می گردد. از بین ویژگی های نسل جدید اپل تی وی می توانیم به امکان پخش ویدیوهای 4K HDR با فریم ریت بالا اشاره کنیم.

کاربران با خرید این محصول می توانند از ریموت کنترل جدید هم استفاده نمایند که از طراحی جدید و بدنه آلومنیومی بهره می برد. قیمت مدل 32 گیگابایتی نسل جدید اپل تی وی 4K به 179 دلار می رسد و از نیمه دوم ماه می (اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد) راهی بازار می گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1627

به "مهم ترین محصولاتی که اپل در رویداد 31 فروردین رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین محصولاتی که اپل در رویداد 31 فروردین رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید