مقام انگلیسی: خودکشی در میان نظامیان به مرز هشدار رسیده است

به گزارش کی آنلاین، ژنرال لرد دانات، فرمانده پیشین ستاد ارتش انگلیس با ابراز نگرانی از همه گیر شدن خودکشی در میان نظامیان انگلیس گفت: این پدیده در میان نظامیان مان به مرز هشدار رسیده است.

مقام انگلیسی: خودکشی در میان نظامیان به مرز هشدار رسیده است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ، ژنرال لرد دانات، فرمانده پیشین ستاد ارتش انگلیس با ابراز نگرانی از همه گیر شدن خودکشی در میان نظامیان انگلیس گفت: این پدیده در میان نظامیان مان به مرز هشدار رسیده است.

ژنرال لرد دانات در نشست یکی از سازمان های مبارزه با خودکشی در شهر پورتموث انگلیس، فشار های روحی و روانی و شبکه های اجتماعی را از علل افزایش شمار خودکشی در میان نظامیان این کشور دانست.

ارتش و دولت انگلیس هنوز هیچ آمار رسمی درباره شمار نظامیانی که خودکشی نموده اند منتشر ننموده اند، اما سازمان های مردم نهاد مبارزه با خودکشی و خیریه ها خاطرنشان کردند احتمالا 519 نفر از نظامیان انگلیسی از سال گذشته تاکنون خودکشی نموده اند. بخشی از آن ها در ماموریت های نظامی این کشور در عراق و افغانستان حضور داشتند.

سازمان های خیریه و مبارزه با خودکشی با متهم کردن دولت به بی توجهی در رسیدگی به شرایط نظامیانی که به مرز خودکشی رسیده اند با اعلام شماره تلفن، از نظامیان خواستند برای دریافت یاری و تامین نیازهایشان با آنان تماس بگیرند.

مرکز ملی آمار انگلیس نیز حدود دو ماه پیش در گزارشی میزان خودکشی در این کشور را در سال گذشته 6 هزار و 507 نفر و بالاترین میزان در 16 سال اخیر خاطرنشان کرد. جمعیت انگلیس حدود 67 میلیون نفر اعلام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 554

به "مقام انگلیسی: خودکشی در میان نظامیان به مرز هشدار رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام انگلیسی: خودکشی در میان نظامیان به مرز هشدار رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید