قانون تازه به سود مهدی طارمی شد!

به گزارش کی آنلاین، مهدی طارمی خبرسازترین بازیکن فوتبال ایران در پنجره نقل وانتقالات تابستانی محسوب می گردد. طارمی که فصل رویایی را در فوتبال پرتغال گذراند و توانست به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال هم دست پیدا کند و در لیگ قهرمانان اروپا هم جزو گلزنان برتر رقابت ها بود، حالا در آستانه یک فصل مانده به انتها قراردادش با پورتو پرتغال، مورد توجه چند تیم مطرح اروپایی قرار گرفته و همین مسئله باعث شده تا همگان در انتظار معین سرنوشت طارمی باشند.

قانون تازه به سود مهدی طارمی شد!

ستاره فوتبال ایران که در تیم ملی هم روز های خوبی را پشت سر می گذارد و اخیراً در مسابقات کافا توانست بهترین بازیکن رقابت ها گردد، در روز های اخیر نامش در حوالی تیم هایی مانند آرسنال انگلیس، میلان ایتالیا، منچستریونایتد انگلیس و اینتر ایتالیا مطرح شده که گفته می گردد در میان تیم های خواستار طارمی، میلانی ها بیشترین شانس را برای جذب ستاره ایرانی دارند و در روز های گذشته مذاکراتی هم میان مسئولان باشگاه ایتالیایی و مدیران باشگاه پورتو اجرا شده، اما طرفین توافق مالی نداشته اند.

ستاره ایرانی همچنان در خدمت پورتو

طارمی با وجود شایعات مطرح شده در فضای رسانه ای و اخبار مرتبط با نقل وانتقال او به تیم های مطرح اروپایی، همچنان عضو تیم پورتو پرتغال است و سعی نموده تا با حضور در اردوی پیش فصل پورتو، آمادگی فنی خود را حفظ کند. شاگردان کونسیسائو در اولین بازی محبت آمیز پیش فصل به مصاف پورتیموننزه رفتند و سپس برابر کاردیف سیتی قرار گرفتند که در مصاف با حریف انگلیسی، مهدی طارمی عملکرد درخشانی را از خود در ترکیب پورتو به جای گذاشت.

مهدی طارمی توانست در ملاقات با کاردیف سیتی هم در نقش گلزن بدرخشد و هم در قامت گل ساز در روند پیروزی 4 گله تیمش تاثیرگذار بود. ستاره ایرانی بعد از درخشش مقابل کاردیف سیتی، شب گذشته در مصاف با وولورهمپتون انگلیس کوشش زیادی کرد تا بتواند بدرخشد و گلزنی کند، اما کوشش او بی فایده بود و حتی سرنگونی اش در محوطه جریمه حریف انگلیسی هم فقط یک کارت زرد برای طارمی به همراه داشت تا اولین شکست پورتویی ها در اردوی پیش فصل با حضور طارمی به ثبت برسد.

قانون تازه طارمی را به ایتالیا می فرستد؟

مدیران باشگاه میلان در روز های گذشته در شرایطی در تکاپو برای جذب مهدی طارمی بودند که نه تن ها توافق مالی با مسئولان باشگاه پورتو شکل نگرفت، بلکه موضوع پر بودن لیست بازیکنان غیراروپایی میلان هم دیگر چالش این تیم ایتالیایی در مسیر جذب طارمی به شمار می آمد. میلانی ها همزمان با جذب ساموئل چوکووئزه ستاره فصل گذشته ویارئال، در پی خرید مهدی طارمی بودند که این امکان برای آن ها فراهم نبود، اما حالا قوانین به سود روسونری تغییر نموده است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با تصویب قانونی تازه خاطرنشان کرد که از این پس بازیکنان بریتانیایی و سوئیسی جزو سهمیه بازیکنان اروپایی محسوب می شوند. با این اوصاف، روبن لوفتوس چیک هافبک پیشین چلسی که در نقل وانتقالات تابستانه به تیم میلان اضافه شد، سهمیه اروپایی به شمار می آید و همین مسئله باعث شده تا میلانی ها در لیست خود در کنار سهمیه برای جذب چوکووئزه، یک جای خالی دیگر برای خرید بازیکن غیراروپایی داشته باشند که گفته می گردد در صورت توافق مالی با پورتو، این جای خالی به مهدی طارمی اختصاص پیدا می نماید. گفته می گردد که میلانی ها در پی هزینه 15 میلیون یورویی برای خرید مهدی طارمی از پورتو هستند، اما پورتویی ها برای صدور رضایت نامه ستاره ایرانی، خواستار 30 تا 35 میلیون یورو هستند!

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2275

به "قانون تازه به سود مهدی طارمی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون تازه به سود مهدی طارمی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید