مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

به گزارش کی آنلاین، داخل باغ بیشتر از 3000 اصله درخت واقع شده است که در تابستان سایه بانی برای استراحت هستند و در فصل پاییز به هزاران رنگ زیبا در می آیند. انواع فعالیت های مقرون به صرفه قیمت و مجانی نیز در پارک برقرار می شوند. در شرق پارک زمین گلف (Pitch and Putt) واقع شده است و دیگر انتخاب ها بولینگ و تنیس هستند. برای رسیدن به پارک چندین راستا مختلف وجود دارد. ورود عابران پیاده و دوچرخه سواران رایگان بوده ولی خودروها باید ساعتی 5/3 دلار برای پارکینگ پرداخت نمایند.

مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

کوهنوری یکی از برترین جاذبه های رایگان ونکوور و اطراف شهر است. راستاهای بسیاری برای طی کردن وجود دارد و اگر می خواهید آن ها را دقیق تر آنالیز کنید پیشنهاد می کنیم که سری به وبسایت Vancouver Trails بزنید، تا بسته به توانایی های خودتان راستا مناسب را پیدا کنید. یکی از رایج ترین راستاها Quarry Rock در Deep Cove که البته باید صبح زود راه بیفتید. کوه برنابی نیز دارای راه های متعددی می باشد. انتخاب مردم محلی نیز در بسیار از مواقع Stawamus Chief که البته در Squamish قرار گرفته و برای رسیدن به آن از ونکوور به حدود یک ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

قطعا پارک استنلی یکی از برترین جاذبه های رایگان ونکوور است. پارکی 400 هکتاری که می توان ساعت های متوالی را در آن گردش کرد. پارک آن قدر بزرگ که ممکن است در آن گم شوید و حتما از نقشه ای آنلاین، کاغذی یا راهنما بهره ببرید تا برای رفتن به بخش های مختلف دچار مشکل نشوید. آکواریوم ونکوور که گونه هایی مانند نهنگ بولگا، انواع پنگوئن و سایر ماهی ها و پرندگان دریایی در آن نگهداری می شوند، داخل پارک واقع شده است.

منبع مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1914

به "مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید