معاونت تازه در سازمان محیط زیست، کاوه مدنی از کلانتری پست می گیرد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران عیسی کلانتری در خلال سخنانش در مراسم سی امین سالگرد پروتکل مونترال و روز جهانی ازن، از حضور کاوه مدنی در سازمان محیط زیست با عنوان معاون آموزشی فرهنگی اجتماعی و فناوری خبر داد.

معاونت تازه در سازمان محیط زیست، کاوه مدنی از کلانتری پست می گیرد

کلانتری گفت: امیدواریم که با آمدن کاوه مدنی به معاونت آموزشی فرهنگی اجتماعی و فناوری محیط زیست و برنامه ای که ایشان خواهند داشت بتوانیم در آموزش محیط زیست پیروز باشیم و 80 میلیون محیط بان در کشور داشته باشیم چرا که سازمان با شش یا هفت هزار پرسنل از پس مسائل عمیق محیط زیست این کشور بر نمی آید.

به گزارش خبرنگاران، کاوه مدنی در سال 1382 و در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران از دانشگاه تبریز فارغ التحصیل شد. وی پس از آن برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به کشور سوئد رفت و در سال 1384 در رشته منابع آب از دانشگاه لوند فارغ التحصیل شد. او در سال 1388 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی عمران و محیط زیست از دانشگاه کالیفرنیا، دیویس دریافت نمود. پس از آن دوره پسا دکترای خود را در رشته اقتصاد و سیاست محیط زیست در دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید گذرانده است.

وی در حال حاضر استاد تحلیل سامانه ها و سیاست در مرکز سیاست محیط زیست کالج سلطنتی لندن است. وی پیش از پیوستن به کالج سلطنتی لندن استادیار دانشگاه فلوریدای مرکزی (سنترال فلوریدا) بوده است. کاوه مدنی عضو شورای سردبیران نشریه علمی و پژوهشی مدیریت و برنامه ریزی منابع آب انجمن مهندسان عمران آمریکا و نشریه شهرها و جوامع پایدار انتشارات الزویر است. مدنی همچنین در اسفند ماه 1395 دبیر اولین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم ایران بود. بعد از رای نیاوردن حبیب الله بیطرف در مجلس دهم برای تصدی پست وزارت نیرو، کاوه مدنی به عنوان یکی از گزینه های جوان و مورد حمایت فعالان آب و محیط زیست برای نشستن بر کرسی وزارت نیرو توسط برخی رسانه ها مطرح شد اما او در مصاحبه با خبرنگاران با اظهار بی اطلاعی از این خبر تاکید کرد که هیچ پیشنهاد رسمی برای تصدی سمت وزارت نیرو به او نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 896

به "معاونت تازه در سازمان محیط زیست، کاوه مدنی از کلانتری پست می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت تازه در سازمان محیط زیست، کاوه مدنی از کلانتری پست می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید