مرادی: برای شکستن رکورد دنیا شبانه روز تمرین نموده بودم

به گزارش کی آنلاین، قهرمان وزنه برداری بازی های داخل سالن آسیا گفت: به صورت شبانه روزی تمرین نموده بودم تا به این لحظه برسم و رکورد دنیا را بشکنم.

مرادی: برای شکستن رکورد دنیا شبانه روز تمرین نموده بودم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به ترکمنستان، سهراب مرادی در خصوص رکوردشکنی خود در بازی های داخل سالن آسیا گفت: در حرکت اول دو ضرب عجله کردم با این حال تمرکزم را از دست ندادم چرا که شبانه روز برای رسیدن به این لحظه کوشش نموده بودم. خدا را شکر بعد از 18 سال توانستم رکورد مجموع دنیا را بشکنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه اش فقط رکوردشکنی در مجموع بود، توضیح داد: بله، چون رسیدن به رکورد مجموع سخت است و باید در یک ضرب و دوضرب وزنه های خوبی زد تا بتوان رکورد مجموع را شکست اما با کوشش شبانه روزی و دعاهای مردم پیروز شدم.

مرادی با اشاره به سختی هایی که قبلا کشیده بود، تاکید نمود: با چند سال پیش هم می توانستم نتایج خوبی بگیرم اما بعضی مسائل نگذاشت اما الان کوشش می کنم بهترین ها را رقم بزنم.

قهرمان وزنه برداری بازی های داخل سالن آسیا درمورد برنامه خود برای مسابقات دنیای گفت: اصل حضورم در این بازی ها این بود که خودم را برای مسابقات دنیای محک بزنم تا در آن رقابت ها بدون نقطه ضعف ظاهر شوم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 798

به "مرادی: برای شکستن رکورد دنیا شبانه روز تمرین نموده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: برای شکستن رکورد دنیا شبانه روز تمرین نموده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید