سهراب مرادی دست به وزنه شد

به گزارش کی آنلاین، سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری آسیا و دنیا، برای پیگیری روند درمانی خود ظرف 2 روز آینده در هفته جاری پیش از حضور در مسابقات سوئیس به آلمان سفر خواهد نمود.

سهراب مرادی دست به وزنه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از جلسه کمیته ملی المپیک و داورزنی با فدراسیون وزنه برداری، بحث اعزام دوباره سهراب مرادی به آلمان برای پیگیری روند درمانی اش مطرح شد که مورد موافقت کمیته ملی المپیک نهاده شد.

با توجه به اینکه این وزنه بردار مسئله ای برای ویزای آلمان نداشت، اما برای سفر به سوئیس به منظور شرکت در مسابقات گزینشی المپیک احتیاج بود مقدمات سفرش به این کشور فراهم گردد تا هر چه زودتر برای پیگیری روند درمانی اش به آلمان برود و بعد از طی کردن روند درمانی اش در این کشور مستقیم راهی سوئیس گردد. با توجه به هماهنگی های اجرا شده مرادی ظرف 48 ساعت آینده راهی این کشور خواهد شد و امور مربوط به بلیت هواپیما و سفرش اجرا شده است.

مسابقات گزینشی و کسب سهمیه المپیک از دوم تا پنجم آبان به میزبانی سوئیس برگزار می گردد که سومین مسابقه گزینشی سهراب مرادی که در شرایط کنونی با 1242 امتیاز در رده 66 رنکینگ دسته 96 کیلوگرم واقع شده است خواهد بود و مرادی برای کسب امتیازات لازم حتما باید در این مسابقه رکورد مجموع را به ثبت برساند.

سهراب مرادی به دلیل آسیب دیدگی هایی که داشت، نتوانست در رقابت های جهانی تایلند و انتخابی کسب سهمیه المپیک شرکت کند. قهرمان وزنه برداری المپیک کشورمان بعد از مسابقات سوئیس باید برای 3 رویداد گزینشی دیگر آماده گردد که قهرمانی 2020 آسیا و جام فجر ایران دو مسابقه پیش بینی شده دیگر برای وزنه زدن این وزنه بردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 470

به "سهراب مرادی دست به وزنه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب مرادی دست به وزنه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید