محسن خلیلی: نشان دادیم موفقیت های پرسپولیس شانسی نیست، حق با داماشی ها بود

به گزارش کی آنلاین، محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه صندلی طرفداران تیم داماش در استادیوم پر شده بود و آنها حق داشتند، اعتراض نمایند.

محسن خلیلی: نشان دادیم موفقیت های پرسپولیس شانسی نیست، حق با داماشی ها بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محسن خلیلی پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی فوتبال درباره حاشیه های ابتدای بازی گفت: قسمتی برای طرفداران تیم داماش در نظر گرفته شده بود که متأسفانه عدم هماهنگی و عدم کنترل یگان ویژه باعث شد تا صندلی طرفداران داماش پُر گردد. تیم داماش هم به همین دلیل حاضر نشد در زمین حاضر گردد.

وی اضافه نمود: داماشی ها حق داشتند که اعتراض نمایند و ما هم حق را به آنها می دهیم، اما مقصر ما نبودیم. ما به خاطر احترام به طرفداران و کسانی که در استادیوم بودند چندین بار به زمین آمدیم و گرم کردیم، اما به نظرم مسئولان داماش هم دیگر مسئله را لوث نموده بودند. آنها در رختکن می گفتند بازی می کنیم، اما وقتی به زمین می آمدیم می گفتند بازی نمی کنیم! متأسفانه آنقدر پایین رفتیم و بالا آمدیم که خسته شدیم، ولی خدا را شکر بچه ها مزد زحمت های خود را گرفتند.

امیدوارم پرچم پرسپولیس همواره بالا باشد.، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه با بیان این جمله گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم نشان دادیم موفقیت های مان شانسی نیست و حاصل برنامه ریزی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 215

به "محسن خلیلی: نشان دادیم موفقیت های پرسپولیس شانسی نیست، حق با داماشی ها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن خلیلی: نشان دادیم موفقیت های پرسپولیس شانسی نیست، حق با داماشی ها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید