گل محمدی: پیروزی مقابل ذوب آهن با توجه به شرایط جدول خیلی مهم بود، خطا روی آل کثیر پنالتی بود

به گزارش کی آنلاین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، تصمیم داور در ملاقات این تیم مقابل ذوب آهن در اعلام پنالتی به سود سرخپوشان درست بوده است.

گل محمدی: پیروزی مقابل ذوب آهن با توجه به شرایط جدول خیلی مهم بود، خطا روی آل کثیر پنالتی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از فزونی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: می دانستیم بازی سختی داریم، چرا که ذوب آهن تیم جوان و دونده ای است. متأسفانه در گردش توپ آنطور که باید و شاید نبودیم. هر موقع توانستیم در این زمینه خوب باشیم، عملکردمان بهتر شد. در مجموع بد نبودیم و به حریف موقعیت ندادیم.

وی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: از سه امتیازی که به دست آوردیم، خیلی خوشحالیم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و گرفتن این سه امتیاز با توجه به شرایط جدول خیلی مهم بود تا خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. امتیاز خیلی حساسی بود. ما در نیمه اول، آنطور که باید گردش توپ خوبی نداشتیم، اما به موقعیت رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم خیلی خوب و مسلط بودیم و بازی را خوب آغاز کردیم و خدا را شکر سه امتیاز را به دست آوردیم. بازی سنگینی بود و در دقایق پایانی رو به فیزیکی و درگیرانه شدن رفت. از بازیکنانم بابت اراده خوبی که برای پیروزی در این بازی نشان دادند، تشکر می کنم. برای گرفتن این سه امتیاز جنگیدند و آن را به طرفداران تقدیم می کنیم.

گل محمدی درباره بازی هفته آینده تیمش با سپاهان که در زمین بی طرف و در شهر اراک برگزار خواهد شد، گفت: هم ما و هم سپاهان استادیوم های خوب و مجهزی داریم و اینکه به خاطر اتفاقات اخیر رأی داده اند بازی در زمین بی طرف انجام گردد، به نظرم عجیب بود. رأیی که برای این بازی دادند تا بازی در زمین بی طرف باشد، برای همه ما غیرقابل هضم است، اما در هر صورت این اتفاق اتفاق افتاده و مجبور هستیم در شهر بی طرف بازی کنیم و بعضی اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می دهد، فقط مختص ایران و فوتبال ماست و نمی دانم چه بگویم.

وی بعلاوه در خصوص اینکه مهدی تارتار در صحنه پنالتی مدعی بوده داور اشتباه نموده است، گفت: صحنه را بعد از بازی دیدم و کاملاً پنالتی بود و مدافع حریف روی عیسی خطا کرد. خیلی واضح بود که پای بازیکن ما را زد و اگر نمی زد، موقعیت خوبی برای گلزنی داشت و می توانست گل بزند. این صحنه خیلی واضح بود و نیازی به صحبت کردن ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعلاوه در خصوص شرایط بازیکنان تاجیکستانی گفت: هنوز منتظر صدور ITC آنها هستیم و کارهای این بازیکنان انجام نشده است. ما این بازیکنان را گرفتیم که در نیم فصل اول به ما یاری نمایند و هنوز کارشان درست نشده است. اگر می دانستیم نمی توانیم تا نیم فصل دوم از آنها استفاده کنیم، وقت و انرژی خودمان را هدر نمی دادیم که حتماً بازیکن خارجی بگیریم. شاید این مشکل هفته آینده حل گردد، هر چند یکی از آنها را به علت مصدومیت از دست دادیم و تا نیم فصل او را در اختیار نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1992

به "گل محمدی: پیروزی مقابل ذوب آهن با توجه به شرایط جدول خیلی مهم بود، خطا روی آل کثیر پنالتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: پیروزی مقابل ذوب آهن با توجه به شرایط جدول خیلی مهم بود، خطا روی آل کثیر پنالتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید