برانکو راه مهار رونالدو را به گل محمدی نشان داد ، نفر به نفر نه ؛ فقط کار تیمی!

به گزارش کی آنلاین، سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است با کار تیمی می توان فوق ستاره پرتغالی النصر را در بازی امشب دو تیم مهار کرد.

برانکو راه مهار رونالدو را به گل محمدی نشان داد ، نفر به نفر نه ؛ فقط کار تیمی!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش مدیا، بازی بزرگ پرسپولیس و النصر عربستان از ساعت 21:30 امشب (سه شنبه) در دور اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پشت درهای بسته استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و حدس ها در خصوص توان پرسپولیس در مقابله با کریستیانو رونالدو دیگر فوق ستاره های تیم النصر بسیار زیاد است.

در این میان برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و فوق العاده محبوب پرسپولیس تاکید دارد تنها راه مهار رونالدو و دیگر ستاره های النصر فقط و فقط کار تیمی است.

برانکو ایوانکوویچ که در سال 2018 پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن و تنها با 14 بازیکن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برد، تاکید نمود:

من در بازی امشب هوادار پرسپولیس هستم و از دید من آنها در بازی امشب می توانند به پیروزی برسند.

او درباره اینکه پرسپولیس در بازی امشب چطور می تواند رونالدو و دیگر ستاره های النصر را مهار کند نیز این گونه شرح داد: طبیعی است که کادرفنی هر تیمی دیدگاه های خاص خودش را برای هر بازی خواهد داشت اما من همواره معتقد بوده ام برای مهار ستاره ها باید تیمی اقدام کرد نه فردی. به همین دلیل برای مهار رونالدو و دیگر ستاره های النصر فقط و فقط کار تیمی برترین راه چاره است.من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و اعتقاد و ایمان دارم اگر پرسپولیس بخواهد و اراده کند می تواند هر تیمی را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2294

به "برانکو راه مهار رونالدو را به گل محمدی نشان داد ، نفر به نفر نه ؛ فقط کار تیمی!" امتیاز دهید

1 کاربر به "برانکو راه مهار رونالدو را به گل محمدی نشان داد ، نفر به نفر نه ؛ فقط کار تیمی!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو راه مهار رونالدو را به گل محمدی نشان داد ، نفر به نفر نه ؛ فقط کار تیمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید