ویزای آمریکا: قطعی برق و هشدار سیل در پی طوفان در ایالات جنوبی آمریکا

به گزارش کی آنلاین، وقوع طوفانی موسوم به نیکُلاس در ایالات جنوبی آمریکا، قطعی گسترده برق را به همراه داشته و بعلاوه هشدار وقوع سیلاب برای این منطقه ها صادر شده است.

ویزای آمریکا: قطعی برق و هشدار سیل در پی طوفان در ایالات جنوبی آمریکا

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر استان لوئیزیانا در آمریکا در حالی برای مقابله با بارش شدید باران و وقوع سیلاب ناشی از طوفان شدید نیکلاس در این استان آماده می گردد که استان تگزاس این کشور هم شاهد قطعی گسترده برق است.

این طوفان که در ابتدا یک طوفان گرمسیری شناخته می شد، پس از آنکه دوشنبه شب در تگزاس فرود آمد به یک توفند درجه یک ارتقا یافت با این حال بر اساس گزارش ها در حال حاضر قدرت این طوفان کم شده و مجددا به یک طوفان گرمسیری تبدیل شده است.

توفَند (hurricane) به یک سامانه جوی به شدت متلاطم گفته می گردد که مشخصه آن یک مرکز کم فشار است که همراه با بارندگی شدید و توأم با بادهای پرسرعت و سیلاب است.

طوفان نیکلاس با نزدیک شدن به ساحل خلیج تقویت شده و باعث بارش باران های شدید و وقوع سیلاب مهیب برای ایالات تگزاس و لوئیزیانا شده است.

به گزارش پایگاه خبریسان، مرکز ملی طوفان ها در آمریکا در خصوص وقوع طوفان شدید در سواحل استان تگزاس از بندر آرانساس تا گذرگاه سان لوئیس هشدار داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1791

به "ویزای آمریکا: قطعی برق و هشدار سیل در پی طوفان در ایالات جنوبی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: قطعی برق و هشدار سیل در پی طوفان در ایالات جنوبی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید