فاوره: برخلاف آنچه نتیجه نشان می دهد، بازی سختی داشتیم

به گزارش کی آنلاین، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با وجود پیروزی قاطع تیمش مقابل لورکوزن، بر دشواری های کسب این برد تأکید کرد.

فاوره: برخلاف آنچه نتیجه نشان می دهد، بازی سختی داشتیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند شب گذشته (شنبه) در هفته چهارم بوندس لیگا میهمانش بایرلورکوزن را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا موقتاً (پیش از تساوی خانگی لایپزیگ و بایرن مونیخ) صدرنشین بوندس لیگا گردد. با وجود این نتیجه قاطع، لوسین فاوره، سرمربی زردپوشان وستفالن تأکید داشت که مردانش برای کسب این برد، تحت فشار قرار داشتند.

فاوره گفت: درست است که بازی در سرانجام 4 بر صفر تمام شد اما بدون شک، بازی سختی بود. لورکوزن بازی خوبی انجام داد و توانست برای ما مسائل فراوانی ایجاد کند. اگر آنها می توانستند یک گل بزنند آن وقت ممکن بود نتیجه دیگری برای بازی رقم بخورد. خط دفاعی ما کارش را به خوبی انجام داد که البته برای یک چنین مسابقه ای لازم بود.

فاوره اضافه کرد: ما با صبر و حوصله بازی مان را پیش بردیم و هر زمان که لازم بود عقب می کشیدیم. می دانستیم که لورکوزن دوست دارد بازی مالکانه ارائه کند. چند ماه پیش وقتی که ما آنها را 3 بر 2 شکست دادیم هم بازی شرایطی مشابه بازی امشب داشت. حفظ خونسردی در چنین بازی های بسیار مهم است و این دقیقاً همان چیزی است که تیم ما توانست امروز انجام دهد. خوشبختانه ما امروز مرتکب اشتباهات تأثیرگذاری نشدیم. حالا تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در همین جهت به حرکت مان ادامه دهیم. کلین شیت کردن هم خیلی مهم است. ما هم می توانیم بازی مبتنی بر تملک توپ انجام دهیم هم وقتی که لازم باشد به ضدحملات چشم بدوزیم. در کل من از عملکرد تیمم راضی ام.

دورتموند که اکنون با 9 امتیاز از 4 بازی در رده دوم جدول بوندس لیگا قرار گرفته است، سه شنبه شب در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 348

به "فاوره: برخلاف آنچه نتیجه نشان می دهد، بازی سختی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: برخلاف آنچه نتیجه نشان می دهد، بازی سختی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید